Polskie Postacie

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2017-04-24 17:34:19

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Mutant-Mutanci

Rogue   150?cb=20160917030654

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Daje szanse na to że kradnięcie życia(Life Steal) i kradnieie mocy(Power Steal) będzie krytyczcne, czyli będzie więcej zabirało.

Pasywne:
Każde debuffy trwają krócej

1 special:
Kopiuje do 5 efektów przeciwnika, nie działa na techy i na unstopabble, przeciwnik nie może ich użyć dopóki sa aktywne u Rogue, efekty trwają dopóki atakuje przeciwnika.
Postać leczy sie za 100% obrazeń zadanych przez ten special.

2 special
Atak kradnie moc przeciwnika, zmniejszając pasek mocy i zwiększając swój własny

3 special:
Atak kradnie moc przeciwnika, zmniejszając pasek mocy i zwiększając swój własny,
Aktywuje 1 buff każdego rodzaju jaki kiedykolwiek postać posiadała podczas walki.

2 część, walka:
Bardzo trudny przeciwnik do walki, Parry na niej działa bardzo krótko, polecam mastery Stupefy do wydłużenia stuna.

1 special
Wystraczy się odsunąć na pewnien dystans.

2 special
Wystraczy się odsunąć na pewnien dystans.

Moja oena Postaci
do ataku 9/10
do obrony 4/10

Offline

#2 2017-04-24 17:37:04

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Mutant-Mutanci

Gambit   150?cb=20160818205145

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Kiedy otrzymuje efekt Fold, 30% jego Kinectic Charge nie znika.Dodatkowo jego Prowess Buffy zwiększają jeszcze bardziej obrażenia ze speciali.

Blok:
Kiedy blokuje zbiera co pół sekundy Kinecting Charge, kiedy nie jest atakowany. Kiedy zostanie zaatakowany normalnie(nie w blok) ma 50% szans na Fold i traci wszytskie Kinecting Charge.

Mocny atak:
Zmienia Kinecting Charge na Prowess, każdy wymieniony zwiększa obrażenia specialnych ataków. Efekt ten trwa przez krótki okres czasu.

Pasywne:
Ma zwiększony Physical Resistance(odporność na fizyczne ataki, zmniejsza obrażenia otrzymane od przeciwnika) i Bleed Resistance(odporność na krwawienie, zmniejsza ilosć obrażeń od krwawienia), kiedy straci 20% zdrowia traci te odporności.

Speciale:
Ma zwiększone szanse na aktywowanie dodatkowyh rzeczy podczas speciali za każdy kinecting charge.

1 special:
Ma szanse na stun, szansa na to jest zwiększona w zależności jak niski jest jego pancerz(armor)

2 special
Ma szanse na efekt Concussion, który zmniejsza szanse na to że postac aktywuje jakieś ability(umiejętnośc, chociażby leczenie).

3 special:
Ma szanse na sparaliżowanie przeciwnika, stunując go i zmniejszając wtedy jego leczenie i zdobywanie mocy.

2 część, walka:
Nie jest trudnym przeciwnikiem, podstawowa taktyka się tu sprawdzi.

1 special:
Należy użyć dexterity kiedy karta leci w twoją strone.

2 special
Należy trzymać dystans.

Moja ocena postaci :
do ataku 5/10
do obrony 4/10

Offline

#3 2017-04-24 17:41:01

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Mutant-Mutanci

Iceman   images?q=tbn:ANd9GcQKmhzczXgqLeC1sAGqtqhMngmYJWSBZkcchFSozZk54FzVpUUshw

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Na początku walki nakłada na przeciwnika Coldsnap, który zadaje obrażenia z czasem.Podczas efektu przeciwnik nie może robić uniku(evade, dexterity). Odnawia Ice Armor 3 sekundy szybciej.



Pasywne:
Odporność na podpalenia, krwawienie i trucizne
Zaczyna gre z Ice armor, który zwiększa rating armora postaci
Kiedy otrzyma 5% obrażeń następny cios zostaje 0 obrażeń, wtedy Ice Armor się roztrzaskuje.
Kiedy ma Ice Armor i zostanie zestunowany to Ice Armor automatycznie usuwa efekt stuna, wtedy Ice Armor się roztrzaskuje.
Kiedy Ice Armor się roztrzaskuje to ma 15 sekund na odnowienie się.

Krytyczne ataki:
Ma 45% szans na nałożenie Frostbite na przeciwnika, który zadaje obrażenia kiedy się kończy ten efekt.

Mocny atak:
Kończy wszystkie Frostbite i daje dodatkowe obrażenia za każde zakończone.

1 special:
Nakłada Frostbite na przeciwnika, który zadaje obrażenia z czasem. Podczas efektu przeciwnik nie może robić uniku(evade, dexterity).
Atak nakłada 2 Frostbite na przeciwnika.

2 special:
Jego Ice Armor zwiększa moc ataku, po tym się roztrzaskuje.

3 special:
Nakłada Frostbite na przeciwnika, który zadaje obrażenia z czasem. Podczas efektu przeciwnik nie może robić uniku(evade, dexterity).
Od razu przywraca Ice Armor.

2 część, walka:
Należy uważać przy parowaniu, gdyż kiedy ma Ice armor nie zestunujesz go. Trzeba go parrowac cofnąć sie i próbować go parrować kiedy jego Ice armor się roztrzaskuje.

1 special
Trzeba w odpowiednim momencie zrobić dexterity.

2 special
Należy trzymać dystans i kiedy nie trafi 1 atakiem należy chwile potem zrobić dexterity.

Moja ocena Postaci
do ataku 8/10
do obrony 9/10

Offline

#4 2017-04-24 18:12:07

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Mutant-Mutanci

Psylocke   latest?cb=20170627011435

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Zmniejsza szanse na aktywacje defensywnej umiejętności kiedy przeciwnik ma 0 mocy.
Im mniej przeciwnik ma mocy tym więcej zadaje obrażeń krytycznych.

Każdy atak:
Zdobywa 25% mniej mocy kiedy atakuje przeciwnika

Pasywne:
Im mniej przeciwnik ma mocy tym więcej zadaje obrażeń krytycznych.

Psi-charge-pasywne:
Przeciwnik nie zdobywa mocy kiedy jest atakowany, gdy ma 0 mocy i Psylocke ma 1 Psi-charge.
Za każde 5 uderzeń, które wykona Psylocke otrzymuje 1 Psi-charge
Za każdym razem gdy przeciwnik naładuje 1 pasek mocy zdobywa 1 Psi-charge.
Kiedy zostanie uderzona przez przeciwnika traci 1 Psi-charge i przeciwnik zdobywa 50% dodatkowej mocy za to uderzenie. .

Mocny atak:
Usuwa wszystkie Psi-charge, zadaje dodatkowe obrażenia w zalezności ile Psi-charge zostało usuniete.

1 special:
Zabiera daną ilość mocy przeciwnika
Jezli ten atak zabierze tyle paska, że nie będzie mogła wykonać speciala, którego mogłaby wykonac przed atakiem zdobywa Power-gain dopóki nie zdobędzie 1 paska mocy(1 speciala).

2 special:
Nakłada Power Lock
Kiedy ten atak trafi przeciwnika usuwa Psi-charge i zamienia go w Power Gain, gdzie zdobędziesz 34% mocy przez 0,25 sekund.

3 special:
Usuwa wszystkie Psi-charge
Nakłada Power Lock
Usuwa moc przeciwnika za każdy usunięty Psi-charge
Jeżeli ten atak zredukuje moc do 0 to stunnuje przeciwnika.

2 część, walka:
Podstawowa taktyka

1 special
Trzymać dystans.

2 special
Trzymać dystans i zrobić dexterity przed ostatnim ciosem z daleka.

Moja ocena Postaci
do ataku  7/10
do obrony 4/10

Offline

#5 2017-04-24 18:18:37

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Mutant-Mutanci

Archangel   images?q=tbn:ANd9GcRsG--MOpixaHqXMd-OLaR0kNBDsQjGG_KxSvKSyyoCmsEHQ_p8AA

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Każda Neurotoksyna zmniejsza szanse na aktywacje umiejetnosci przeciwnika i blokuje leczenie.

Pasywne:
Szansa na aktywacje umiejętnosci Archangela nie może zostać zmniejszona.
Każde krwawienie zwiększa szanse na aktywacje trucizny o 25% i zmniejsza sznanse na aktywacje Tenacity o 25%

Pasywne-Neurotoksyna:
Kiedy przeciwnik jest otruty i otrzyma krwawienie to oba efekty łączą się ze sobą tworząc Neurotoksyne.
Neutotoksyna zadaje obrażenia w czasie, ale nie jest uważana za Debuff czy Trucizna.
Kiedy się kończy stunuje przeciwnika.Stun nie zajdzie kiedy przeciwnik używa speciala.

Mocny atak:
Ma szanse na aktywacje krwawienia
Tylko jedno krwawienie z tego może zmienić się w neurotoksyne.

Blokowanie:
Ma szanse na aktywacje Trucizny.

Krytyczne obrażenia:
Mają szanse na aktywacje Krwawienia.

1 special:
Ma szanse na aktywacje Krwawienia.
Ma szanse na aktywacje Trucizny.

2 special:
Ma szanse na aktywacje Krwawienia.
Ma szanse na aktywacje Trucizny.

3 special:
Ma szanse na aktywacje Krwawienia.
Ma szanse na aktywacje Trucizny.
Stunuje przeciwnika

2 część, walka:
Standardowa taktyka.

1 special
Należy zrobic dexterity przed pierwszym pociskiem i potem dexterity przed kolejnym

2 special
Nalezy trzymać dystans

Moja ocena Postaci
do ataku 9/10
do obrony 5/10

Offline

#6 2017-04-24 18:28:07

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Mutant-Mutanci

Cable   150?cb=20170213234026

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Ma szanse na Power Gain, ładując 16,5% paska mocy przez 10 sekund za każdym razem, gdy zdobędzie pasek mocy.

Pasywne
15% szans na aktywacje Regeneracji Zdrowia na 10 sekund za każdym razem gdy osiągnie pasek mocy.

Pasywne:
Czas trwanie Trucizny na cable'u skraca się o 20%
Kiedy trucizna się kończy otrzymuje 50% zwiększone obrażenia ze speciali.
Kiedy krwawi nakłada na przeciwnika degeneration taki sam jak z mocnego ataku.

Mocny atak:
Zakłada na przeciwnika degeneration. Im mniej mocy ma przeciwnik tym więcej obrażeń zadaje degeneration.

1 special:
Ataku nie da się zablokować kiedy ma True Strike.

2 special:
Podpala przeciwnika.
Ma szanse na założenie na przeciwnika Concussion, który zmniejsza szanse na aktywacje umiejętności przeciwnika.

3 special:
Zdobywa efekt True Strike

2 część, walka:
Podstawowa taktyka

1 special
Należy blokowac ten special.

2 special
Nalezy zrobić dexterity przed dwoma pociskami

Moja ocena Postaci
do ataku 7/10
do obrony 7/10

Offline

#7 2017-04-24 18:32:02

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Mutant-Mutanci

Old Man Logan   GachaChasePrize_256x256_wolverine_oldman.png

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Ma szanse na dodatkowe krwawienie podczas speciali. Szansa zwiększa się za każdy Pacifism.

Pasywne:
Kiedy traci 10% zdrowia, albo przeciwnik użyje speciala otrzymuje Pacifism. Ma 10% kiedy zdobywa Pacifism na to aby wejsć w tryb Berserk.
Kiedy idzie w Berserk zdobywa Fury i Cruelty za każdy Pacifism.

Pasywne:
Regeneruje zdrowie przez całą walkę.
Każde krwawieni kończy się szybciej.

1 special:
Ignoruje % armora.

2 special:
Ma szanse na wywołanie krwawienia

3 special:
Idzie automatycznie w Berserka za cene 1 Pacifism.
Ma szanse na wywołanie krwawienia

2 część, walka:
Standardowa taktyka

1 special
Należy trzymać dystans

2 special
Należy trzymać dystans

Moja ocena Postaci
do ataku 3/10
do obrony 2/10

Offline

#8 2017-04-24 18:37:07

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Mutant-Mutanci

Beast   150?cb=20160802190623

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Kiedy jest w formie Freestyle średni atak w combie lekki, lekki, lekki, średni zadaje dodatkowe obrażenia. Kiedy to się uda to zrobić to zwiększa szanse na krytyczne obrażenia na 5 sekund.
Kiedy jest w formie Acrobatic blokowanie combo sredni, lekki, lekki, średni regeneruje zdrowie za każde zablokowanie. Kiedy to się uda wykonać przeciwnik zdobywa mniej mocy kiedy jest uderzany i zmniejsza jego atak o 50% na 5 sekund.
Kiedy się nie uda ci się skończyć jednego z powyższych, to będziesz mogł to zrobić dopiero z 5 sekund po nieudanej próbie.

Pasywne:
Kiedy zaczyna walkę kiedy ma 50% i więcej zdrowia to zdobywa formę Freestyle. Krytyczne obrażenia mają szanse na wywołanie krwawienia.
Kiedy zaczyna walkę kiedy ma mniej niż 50% zrowia to zdobywa forme Acrobatic. Zmniejsza krytyczne obrażenia o trzymane od fizycznych ataków, przeciwnik zdobywa mniej mocy kiedy jest atakowany.
Zmniejsza i skraca krwawienie o 65%.

1 special:
Zmienia forme na Freestyle.
Ma szanse na stun.

2 special:
Zmienia forme na Acrobatic.

3 special:
Zwiększa atak podczas speciala w zalezności jak duży jest licznik Combo.

2 część, walka:
Standardowa taktyka

1 special
Należy trzymać dystans

2 special
Należy trzymać dystans

Moja ocena Postaci
do ataku 6/10
do obrony 2/10

Offline

#9 2017-04-25 18:25:29

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Mutant-Mutanci

Nightcrawler 150?cb=20160714232013

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Zmienia swój styl walki o 0,3 sekundy szybcie, dodatkowo kiedy trafi Deep Wound jego atak rośnei na 7 sekund.

Pasywne:
Kiedy się cofnie i przytrzyma blok na 2 sekundy to zmienia swój styl walki.

Kiedy atakowany:
Kiedy jego styl walki to Neyaphem to ma szanse na uniknięcie każdego ataku, kiedy atak jest fizyczny to szansa wzrasta o 15%.

Pasywne:
Kiedy jego styl walki to Swashbuckling, ma szanse że otrzyma Precision na 4 sekundy. Efekt ten zwiększa szanse na krytyczne obrażenia.

Pasywne:
Kiedy się cofa do tyłu, nie może otrzymać obrażeń, kiedy uniknie w ten sposób obrażenia otrzymuje zwiększone krytyczne obrażenia dopóki nie trafi krytycznym obrażeniem.

Krytyczne obrażenia:
Ma szanse na zaatakwoanie Deep Wounds. Efekt ten zadaje natychmiastowe obrażenie przeciwnikowi równe temu jakby krwawił. Szansa na aktyacje tego wzrasta do maksymalnie 10% w zaleznośći jak niski Armor ma przeciwnik.

1 special:
Kiedy jego styl walki to Neyaphem to zwiększa szanse na uninięcie ataku na 10 sekund.
Kiedy jego styl walki to Swashbuckling to zwiększa krytyczne obrażenia na 10 sekund.

2 special:
Kiedy jego styl walki to Neyaphem to podczas tego redukuje Block Proficiency przeciwnika.
Kiedy jego styl walki to Swashbuckling to szansa na trafienie Deep Woundem podczas tego ataku wzrasta.

3 special:
Zwiększa do końca walki szanse na trafieni Deep Wound.

2 część, walka:
Bardzo trudny przeciwnik. Należy albo go stunowac i atakowac tylko kiedy jest zestunowany, albo kiedy się cofnie i przytrzyma blok zacząć go atakować tak aby zmienił styl walki, bo wtedy standardowa taktyka.

1 special
Należy trzymać dystans.

2 special
Nalezy trzymać dystans

Moja ocena Postaci
do ataku 5/10
do obrony 9/10

Offline

#10 2017-04-25 20:01:14

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Mutant-Mutanci

Wolverine(X-23) 150?cb=20160317223924
1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Kiedy przeciwnik ma 3 lub więcej krwawienia, albo kiedy ma 3 albo więcej Cruelty to zwieksza jej szanse na krytyczne obrażenia i krytyczne obrażenia.

Kiedy atakowana:
Ma szanse na aktywowanie leczenia, ilośc leczenia wzrasta wraz z paskiem mocy.

Każdy atak:
Ma szanse na aktywowanie leczenia, ilośc leczenia wzrasta wraz z paskiem mocy.

Krytyczne obrażenia:
Mają szanse na wywołanie krwawienia u przeciwnika.
Kiedy przeciwnik jest odporny na krwawienie to za każdym razem gdy wywołałaby krwawienie otrzymuje Cruelty, który zwiększa krytyczne obrażenia.

Każdy atak:
Ma zwiększoną szanse na krytyczne obrażenia kiedy przeciwnik krwawi, albo kiedy X-23 posiada Cruelty.

Speciale:
Każde krwawienie i Cruelty wywołane przez speciale są silniejsze i trwają dłużej.

Mocny atak:
Każde uderzenie ma zwiększoną szanse na bycie Krytycznym.

2 część, walka:
Podstawowa taktyka

1 special
Należy trzymać dystans

2 special
Należy trzymać dystans.

Moja ocena Postaci
do ataku 8/10
do obrony 3/10

Offline

#11 2017-04-25 20:07:56

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Mutant-Mutanci

Cyclops(Blue Team) 150?cb=20160122010605

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Zwiększa krytyczne obrażenia. Tak długo jak ma 10 lub więcej Combo jego Armor Breaki trwają dłużej. Tak długo jak ma 20 lub więcej combo jego speciale są nie do zablokowania.

Pasywne:
Kiedy ma mało mocy zdobywa tą moc szybciej.

Speciale:
Mają szanse na zwiększenie szansy na krytyczne obrażenia.

1 special:
Ma szanse na wywołanie efektu Armor Break u przeciwnika.

2 special:
Ma szanse na wywołanie efektu Armor Break u przeciwnika.

3 special:
Ma szanse na wywołanie efektu Armor Break u przeciwnika.

2 część, walka:
Standardowa taktyka

1 special
Należy zrobić dexterity dokładnie w momencie, gdy dotknie rekami tych swoich okularów.

2 special
Należy trzymać dystans i zrobić dexterity kiedy strzela laserem.

Moja ocena Postaci
do ataku 5/10
do obrony 5/10

Offline

#12 2017-04-25 20:17:42

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Mutant-Mutanci

Deadpool(X-Force)  GachaChasePrize_256x256_deadpool_xforce.png

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Każdy atak wywołuje specjalne krwawienie, które może być tylko 1 naraz. Kiedy ma przeciwnik ma to krwawienie to go resetuje.

Pasywne:
Kiedy zejdzie poniżej określonego progu życia zdobywa daną ilość mocy.

2 special:
Ma szanse na wywołanie krwawienia u przeciwnika.

3 special:
Ma szanse na wywołanie krwawienia u przeciwnika.

2 część, walka:
Standardowa taktyka

1 special
Nalezy trzymać dystans.

2 special
Należy trzymać dystans

Moja ocena Postaci
do ataku 2/10
do obrony 2/10

Offline

#13 2017-05-01 15:28:00

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Chrome 58.0.3029.81

Odp: Mutant-Mutanci

Deadpool150?cb=20150830061905

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Regeneruje zdrowie przez całą walke. Im więcej ma mocy tym więcej Regeneruje zdrowia.

Pasywne:
Kiedy zejdzie poniżej pewnej ilości zdrowia to włącza regeneracje zdrowia, może być uzyte tylko 1 raz podczas walki.

2 special:
Ma szanse na wywołanie krwawienia.

3 special:
Ma szanse na wywołanie krwawienia.

2 część, walka:
Standardowa taktyka.Ale jeśli jest dużo silniejszy od twojej postaci to polecam nie dawać mu za dużo mocy i wymuszać 1 special, gdyż będzie leczył bardzo duże ilości zdrowia.

1 special
Należy trzymać dystans.

2 special
Należy trzymać dystans.

Moja ocena Postaci
do ataku 8/10
do obrony 3/10

Offline

#14 2017-05-01 15:29:34

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Chrome 58.0.3029.81

Odp: Mutant-Mutanci

Magneto(Marvel NOW!)150?cb=20150830043831

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Działa kiedy ma mało zdrowia. Nie może stracić więcej niż danego % zdrowia podczas 1 ciosu.

Speciale:
Mają szanse wywołać krwawienie.

Pasywne:
Kiedy przeciwnik ma coś związanego z metalem to Magneto zmniejsza jego szanse na aktywacje umiejetności co jakiś czas.

2 special:
Ma szanse wywołac u przeciwnika efekt Heal block.

3 special:
Ma szanse wywołac u przeciwnika efekt Heal block.
Ma szanse wywołac u przeciwnika efekt Armor Break.

2 część, walka:
Standardowa taktyka.

1 special
Należy zrobić dexterity przed kulą metalu

2 special
Należy zrobić dexterity przed tym atakiem ziemi.

Moja ocena Postaci
do ataku 4/10
do obrony 3/10

Offline

#15 2017-05-01 15:30:46

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Chrome 58.0.3029.81

Odp: Mutant-Mutanci

Magneto150?cb=20160206214547

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Nie może stracić więcej niż danego % zdrowia z 1 ataku.

Speciale:
Mają szanse wywołać krwawienie.

Pasywne:
Kiedy przeciwnik ma coś związanego z metalem to Magneto zmniejsza jego szanse na aktywacje umiejętności przez całą walke.

2 special:
Ma szanse wywołac u przeciwnika efekt Heal block.

3 special:
Ma szanse wywołac u przeciwnika efekt Heal block.
Ma szanse wywołac u przeciwnika efekt Armor Break.

2 część, walka:
Standardowa taktyka.

1 special
Należy zrobić dexterity przed kulą metalu

2 special
Należy zrobić dexterity przed tym atakiem ziemi.

Moja ocena Postaci
do ataku 4/10
do obrony 4/10

Offline

#16 2017-05-01 15:35:11

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Chrome 58.0.3029.81

Odp: Mutant-Mutanci

Wolverinelatest?cb=20150618015208

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Ma szanse na to aby aktywować dodatkowe leczenie oprócz z umiejętności. Leczenie to może się aktywować wielokrotnie.

Krytyczne Obrażenia:
Mają szanse wywołać krwawienie.

Kiedy atakowany:
Ma szanse na to aby aktywować regeneracje zdrowia.

Każdy atak:
Ma szanse na to aby aktywować regeneracje zdrowia.

3 special:
Ma szanse wywołać krwawienie.

2 część, walka:
Standardowa taktyka

1 special
Nalezy trzymac dystans.

2 special
Nalezy trzymac dystans.

Moja ocena Postaci
do ataku 7/10
do obrony 2/10

Offline

#17 2017-05-01 23:24:13

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Chrome 58.0.3029.81

Odp: Mutant-Mutanci

Stormlatest?cb=20150618014028

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Im więcej przeciwnik ma mocy tym więcej obrażeń zadają jej speciale.

Speciale:
Mają szanse wywołać efekt Shock u przeciwnika na 6 sekund.

1 special:
Ma szanse na to aby zestunować przeciwnika.

2 special:
Ma szanse na to aby zestunować przeciwnika.

3 special:
Ma szanse na to aby zestunować przeciwnika.

2 część, walka:
Standardowa taktyka.

1 special
Należy trzymać dystans.

2 special
Należy zrobić dexterity prze tym jak zacznie się unosić.

Moja ocena Postaci
do ataku 7/10
do obrony 4/10

Offline

#18 2017-05-01 23:25:19

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Chrome 58.0.3029.81

Odp: Mutant-Mutanci

Cyclops(New Xavier School)150?cb=20150823034638

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Jego lasery mają zwiększone obrażenia krytyczne. Obrażenia  od jego laserów nie są zredukwoane przy blokowanie gdy ma 15 lub więcej combo.

Speciale:
Mają szanse na to aby zwiększyć szanse na krytyczne obrażenia przez pewien czas.

1 special:
Ma szanse na to aby wywołać u przeciwnika efekt Armor Break.

2 special:
Ma szanse na to aby wywołać u przeciwnika efekt Armor Break.

3 special:
Ma szanse na to aby wywołać u przeciwnika efekt Armor Break.

2 część, walka:
Standardowa taktyka

1 special
Należy zrobic dexterity przed tym jak dotknie swojej głowy.

2 special
Nalezy trzymać dystans i w odpowiednim momencie zrobic dexterity przed laserem.

Moja ocena Postaci
do ataku 4/10
do obrony 5/10

Offline

#19 2017-05-01 23:26:19

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Chrome 58.0.3029.81

Odp: Mutant-Mutanci

Colossus250?cb=20150618005938

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Zmniejsza szanse na zdobycie Armor Up do 7%, ale za to może tego Armora miec więcej niż 1 naraz.

Speciale:
Im więcej ma Armora tym więcej obrażeń zadaje, ale jeżli ma Armor Break to zadaje odpowiednio mniej.

Pasywne:
Otrzymuje dodatkowy pasywny Armor.
Odporność na Krwawienie.

Kiedy atakowany:
Ma szanse aktywować Armor Up.

Każdy atak:
Ma szanse aktywować Armor Up.

2 część, walka:
Standardowa taktyka.

1 special
Należy trzymać dystans

2 special
Należy trzymać dystans

Moja ocena Postaci
do ataku 2/10
do obrony 1/10

Offline

#20 2018-03-01 00:54:49

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
WindowsChrome 63.0.3239.132

Odp: Mutant-Mutanci

Bishop  


Signature Ability(dubel):
Otrzymuje unikalne bonusy w zależności ile paskó mocy ma na początku walki.
0 pasków:Speciale są nie do zablokowania i otrzymuje ileś tam  Prowess
1 pasek: Kiedy blokuje ma odporność na stun i przeciwnicy mają zmniejszoną szanse na aktywacje umiejętności.
2 paski:Speciale podpalają przeciwnika przez 5 sekund.
3 paski:Zaczyna walkę z Steady Release.

Persistent Power Meter:
Zaczyna walkę z % mocy, którą miał gdy zakończył poprzednią walkę w danym queście.

Energy Transference-Pasywne:
Ma dodatkowo Energy Resistance.
Energetyczne ataki generują 70% więcej mocy i 1 Prowess.
Umiejętności które zadają energetyczne ataki mają do 40% szans na generowanie 2% mocy i 1 Prowes. Nie działa przeciwko techom.
Absorbuje energie kinetyczną, kiedyy wykonuje Parry, cfzyli generuje 5% mocy i dodaje 3 Prowess. Liczba Prowess z tego jest dwukrotnie większa przeciwko skillom i potrojona przeciw specialom które zadają energetyczne ataki. Moc nie ma efektu przeciw techom.

Blockowanie:
Trzymnie bloku usuwa Prowess i aktywuje leczenie za każdy prowess.
Każde usunięcie Prowess usuwa Bleed, jeśli  Bisop krwawi.


Warning:Power Overload:
traci zdrowie za każdy Prowess, jeśli za 1 razem  usunął 30 lub więcej Prowess.
Jeśli będzie miał 3 paski mocy przez 9 sekund  to traci zdrowie do czasu aż wykona specjala. Im  dłużej czeka tym więcej życia traci.

Speciale:
Usuwają Prowess i zadają 10% więcej obrażeń za każde usunięte Prowess.

1 special
Maksymalnie 80% zwykłych ataków zadaje eneretczne obrażenia. Efekt trwa 15 sekund.Osłabia to wtedy Armora, ale każdy atak zadaje zwrotne obrażenia(thorns)
Obrażenia energetczne o 6% za każde Prowess które zostało usunięte przez special 1.
Do max 40% energetyczne obrażenia penetrują block.


2 special
Zadaje 50% więcej obrażeń gdy zostanie wykonany w pierwsze 12 sekund od rozpoczęcia walki.

3 special:
30% obrażeń gdy przeciwnik ma więcej niż 85% lub mniej niż 15% zdrowia.
Ale przeciwko przeciwnikom, którzy mają 100% zdrowia wzrasta o 70%.

Moja oena Postaci
do ataku 7/10
do obrony 7/10

Offline

#21 2018-03-01 01:24:15

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
WindowsChrome 63.0.3239.132

Odp: Mutant-Mutanci

Sabretooth  


Signature Ability(dubel):
Otrzymuje Pasywne Regeneration stack, który leczy % zadanych obrażeń, które otrzymał przez 25 sekund,
Fury i leczenie mają zwiększoną szanse na aktywacje.
Jeżeli przez 5 sekund ani Sabertooth ani przeciwnik nie zadali obrażeń, traci Regeneration stack.

Pasywne:
Odporność na Coldsnap i Frostbite

Persistent Charge:
Na początku walki, jeśli posiada 1 to aktywuje tyle fury pasywne ile fury miał pod koniec  poprzedniej walki.
kiedy ma 0 Persistent Charge to otrzymuje losowo od 3 do 6 Persistent Charge.

Każdy atak:
Co 15 uderzeń Sabretootha albo 5 przeciwnika otrzymuje furie na 5 sekund. Przeciwko Skillom daje dodatkowo armor break na 15 sekund.

Pasywne:
Cofnięcie się do tyłu i nie robienie nic przez sekunde zamienia zwykłego fury na pasywne fury.
Może przkonwertować maksymalnie 5 fury na pasywne fury podczas walki. Nie liczą się fury z poprzedniej walki.
Nie może aktywować pasywnego fury, gdy ma 15 pasywnych furii.

Speciale:
Mają 60% szans na aktywowanie krwawienia.

1 special
Zamienia Fury na Pasywne Fury.

2 special
Aktywuje Fury i od razu zamienia go na pasywne Fury.

3 special
Otrzymuje Fury na 2 sekundy.

Moja oena Postaci
do ataku 8/10
do obrony 4/10

Offline

#22 2018-06-06 22:19:17

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
WindowsChrome 66.0.3359.181

Odp: Mutant-Mutanci

Domino  


Signature Ability(dubel):
Przeciwnik otrzymuje energetyczne obrażenia kiedy jakaś jego umiejętność się nie aktywuje.Ilość obrażeń maleje wraz z ilością aktywowania tej umiejetności.

Propability Field-Pasywne:
Na początku walki zmniejsza przeciwnikowi szanse na krytyczne obrażenia i przy okazji zwiększa swoje o tą samą ilość
Na początku walki zmniejsza przeciwnikowi szanse na aktywacje umiejętności o 15%.Jeżeli Domino nie uda się wykonać umiejętności to zyskuje +10% szans na wykonanie umiejętności na 8 sekund.
Kiedy przeciwnik krwawi jej krytyczne obrażenia są wyrównane z szansą na krytyczne obrażenia.
Kiedy przeciwnik krwawi ma 50% szans na to że krwawienie to się skończy po 1 sekundzie. Kiedy krwawienie tak sie skończy Domino zyskuje 10% paska mocy.

Każdy atak:
Otrzymuje zwiększony atak, ale nie każdy atak to dostaje tylko wybrany losowo.
Otrzymuje zwiększone zadawanie krytycznych obrażeń, ale nie każdy atak to dostaje tylko wybrany losowo.
Krytyczne obrażenie z zwiększonym atakiem i krytycznymi obrażeniami powodują zestunowanie przeciwnika na od 1 do 3 sekund.

Mocny atak:
Jeżeli przeciwnik jest zestunowany to ma zwiększony atak.

Blokowanie:
Otrzymuje zwiększone Block Proficiency, ale nie każdy blok to dostaje tylko wybrany losowo.
Blok z danym Block Proficiency lub większym skutkuje Perfekcyjnym Blokiem i ładuje 10% paska mocy Domino.

Kiedy załaduje pasek mocy:
30% szans że dostanie Pasywny efekt Lucky, 25% od ilości Combo jest dodane do tej szansy.
30% szans że przeciwnik dostanie Pasywny efekt Unlucky, 25% od ilości Combo przeciwnika jest dodane do tej szansy.
Efekty Lucky i Unlucky trwają od 1 do 5 sekund plus 1,5 sekundy za każdy pasek mocy podczas aktywacji.
Skille zawsze mają efekt Unlucky
Techy nie mogą mieć efektu Unlucky

Lucky:
Zwiększona szansa na krytyczne obrażenia
Zwiększone krytyczne obrażenia
Zwiększona szansa na aktywacje umiejętności
Zwiększone Block Proficiency
10% szans na evade
Stun się konczy szybciej o 35%
Ma większą szansę na zwiększenie Block Proficiency, atak i zwiększone obrażenia krytyczne.

Unlucky:
Zmniejszona szansa na krytyczne obrażenia
Zmniejększone krytyczne obrażenia
Zmniejszona odporność na krytyczne obrażenia.
Zmniejszona szansa na aktywacje umiejętności o 35%
Zmniejszony Block Proficiency
Evade i Dexterity nie dziłają
Krwawienia zadają 50% mniej obrażeń

1 special:
Każdy cios ma 25% szans na wywołanie krwawienia na 7 sekund.
Jeżeli Domino ma efekt Lucky to odnawia krwawienia i stuny.
Kiedy przeciwnik ma efekt Unlucky zwiększa atak za każdą sekundę, która upłynęła od ostatniego użytego speciala.

2 special:
Każdy cios ma 25% szans na wywołanie krwawienia na 7 sekund.
Jeżeli Domino ma efekt Lucky ma zwiększony atak jeśli Domino choć raz krwawiła podczas walki.
Jeżeli przeciwnik ma efekt Unlucky to zakłada na niego Taunt, który zmniejsza jego atak i zwiększa szanse na aktywacje jego umiejętności.

3 special
74% szans na wywołanie krwawienia
Jeżeli Domino ma efekt Lucky ma zwiększony atak za każde krytyczne obrażenie wykonane przez Domino lub jej przeciwnika(Max 100)
Jeżeli przeciwnik ma efekt Unlucky zakłada na niego Armor Break.

Offline

#23 2018-06-07 00:29:39

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
WindowsChrome 66.0.3359.181

Odp: Mutant-Mutanci

Goldpool  


Signature Ability(dubel):
Kiedy jest poniżej 35% zdrowia zaczyna się leczyć, kiedy jego leczenie zostanie usunięte przez Skilla to po 2 sekundach aktywuje się od nowa.

Zadaj 20 ciosów combo:
Zakłada Taunt na przeciwnika, który zmniejsza atak przeciwnika o 35% i zwiększa szansę na wykonanie speciala przeciwnika o 20%


Kiedy zejdzie poniżej 15% zdrowia:
Włącza regeneracje zdrowia przez 8 sekund.

Mocny atak:
Odnawia Taunt.

Krwawienie:
Każde krwienie na Goldpoolu zadaje 20% mniej obrażeń

1 special:
Ma 65% szans na zestunowanie przeciwnika.Jeżeli przeciwnik nie jest robotem i jest mężczyzną ta szansa wzrasta dwukrotnie.

2 special:
Jeśli po wykonaniu speciala pozwoli mu skończyc taniec otrzymuje Prowess, który zwiększa obrażenia ze speciali o 100% przez 40 sekund, jeżeli mu się przeszkodzi to zyskuje  25% paska mocy.
Wywołuje krwawienie na 5,50 sekundy.

3 special:
Odnawia Prowess i leczenie.
Wywołuje krwawienie na 4,50 sekundy.

Offline

#24 2018-09-05 23:20:32

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
WindowsChrome 68.0.3440.106

Odp: Mutant-Mutanci

Omega Red  


Signature Ability(dubel):
Pasywne-Przeciwnik ma  10 lub więcej Death Spore'ów:
Death Spore'y zdają obrażenia
Jego atak macką ma szanse że będzie nie do zablokowania.

Pasywne:
Odporność na trucizne i redukuje obrażenia z krwawienia o 90%.
Ataki mackami redukują obrażenia zadane przez pasywną umiejętność podczas uderzania.Np obrażenia Electro czy Korga

Death Factor:
Co 0,5 sekundy kiedy jest blisko przeciwnika zakłada na niego Death Spore do maksymalnie 10.
Kiedy przeciwnik się oddali to traci 1 Death Spore co 0,15 sekund.Nie można zmniejszyć szanse na nałożenia Death Spore.
Każde Death Spore zmniejsza Armora(jak Armor Break) i zmniejsza szanse o 10% na to że przeciwnik zdejmie Debuff.
Na robotach Death Spore zakłądają się 4 razy wolniej.

Death Field:
Kiedy Krwawi emituje Death Field.
Death Field sprawia że pobliski przeciwnik otrzymuje Degeneracje. Im więcej Death Spore tym lepsza Degeneracja. Nie można zmniejszyć szanse na nałożenia Degeneracji.
Kiedy jest aktywny przeciwnik może mieć maksymalnie do 30 Death Spore.

Mocny atak:
Nakłada Degeneracje
Death Spore nie znikają z przeciwnika kiedy ma degeneracje.

1 special
Usuwa wszystkie Death Spore i kradnie życie przeciwnika. Im więcej usunął tym więcej zabierze.

2 special
Emituje Death Field na 10 sekund.

3 special
Usuwa wszystkie Death Spore aby otrzymać Essence Steal na 3 sekundy. Podczas tego Kradnie życie i 3,30% za każde usunięte Death Spore.

Offline

#25 2018-09-06 13:36:12

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
WindowsChrome 68.0.3440.106

Odp: Mutant-Mutanci

Emma Frost  

Signature Ability(dubel):
Kiedy Telepath Form jest aktywne i straci więcej niż dany % życia to aktywuje Diamentową Forme na 3 sekundy aby zmniejszyć obrażenia. Umiejętność aktywuje się przed sprawdzeniem armora i odporności.
Podczas wykonywania speciali przeciwnik ma odwrócone sterowanie.

Pasywne:
Zaczyna walkę w Diamentowej Formie
Kiedy ma 1 pasek mocy więcej niż przeciwnik to zmienia się w Formę Telepath
Kiedy przeciwnik ma 1 pasek mocy więcej to zmienia się w Formę Diamentową

Pasywne-Diamentowa Forma:
Podczas Diamentowej Formy jest odporna na Stun, Krwawienie, Trucizne, Podpalenie, Shock, Frostbite, Fatigue, Concussion i Exhaustion.
Parry daje jej buffa Prowess.
Kiedy wchodzi w formę diamentową wszystkie jej Prowess zamienia na Indefinied Prowess zwiększa ich moc.W Diamentowej Formie może mieć maksymalnie 5 Prowess.
Ma szanse na Perfect Block
Ma zwiększony Armor
Ulepszony Blok
Zwiększone Physical Resistance.
Ma zwiększoną odporność na krytyczne obrazenia
Przeciwnik ma zwiększone krytyczne obrazenia

Pasywne-Forma Telepath:
Kiedy wchodzi w formę Telepath wszystkie jej Indefinied Prowess zamienia na Prowess i zwiększa ich moc, na 7 sekund.W Diamentowej Formie może mieć maksymalnie 5 Prowess.
Krytyczne ataki dają Prowess i odnawia pozostałe.
Wszystkie jej ataki ignorują Evade.
Ma zwiększoną szanse na krytyczne obrażenia i krytyczne obrazenia za każdy Prowess.

Mocny Atak-Diamentowa Forma:
Generuje 50% więcej mocy
Przeciwnik zdobywa 80% mniej mocy podczas tego ataku.

Mocny Atak-Telepath Forma:
60% szans na założenia Taunt na przeciwniku na 5 sekund
Ten Debuff jest usuwany podczas wejścia w Diamentową Formę.

Speciale:
Podczas speciali zmienia się w Formę Telepath.
Kiedy skończy speciala usuwa wszystkie Prowess.
Ataki ignorują Armora.

1 special
Zakłada Power Sting na przeciwnika

2 special
Zakłada na przeciwnika Concussion na 8 sekund, który zmniejsza szanse na aktywacje umiejętności o 50%.

3 special
Na 8 sekund zmniejsza zdobywanie mocy u przeciwnika o 75%.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
budowadomu - fic2019 - aphraworlds - chiny - tarcza