Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Iron Fist
1 czesc opis postaci:
Signature Ability(dubel):
Każdy atak ma szanse na to aby wywołać efekt Armor Break u przeiwnika, który zmniejsza armor przeciwnika i pozwala aby otrzymywał wiecej obrażeń. Efekt ten sie kumuluje, czyli można założyć więcej niż 1 efekt.
Krytyczne obrażenia:
Ma szanse na wywołanie efektu Armor Break.
Każdy atak:
Ma szanse na zwiększenie szansy na krytyczne obrażenia
Mocny atak:
Ma szanse na usuniecie 1 efektu cruelty, fury i precision.
2 część, walka:
Nie trzeba na nic specjanie uważać, należy po prostu uważnie grać.
1 special
Należy zwyczajnie cofnąć sie do tyłu kiedy próbuje wykonać atak.
2 special
Bardzo podobny special jaki kiedyś mieli Punisher, Winter Soldier. Wystarczy cofnąć sie do tyłu i nie dać sie trafić.
Moja ocena postaci:
do ataku 6/10
do obrony 1/10
Offline
Mordo
1 czesc opis postaci:
Signature Ability(dubel):
Kiedy tarcza jest aktywna(blokowanie), zmniejsza otrzymane obrażenia energetyczne(lasery, pistolety, pioruny itp.) i debuffy.
Pasywne:
Zdobywa Power Gaina, który automatyczcnie ładuje pasek mocy.
Jego astralna forma zapewnia, że każde ability zostaje aktywowane nie zwracając uwagi na szanse na aktywowanie ich.
Kiedy zestunowany:
Jego astralna forma pilnuje go i kiedy zostanie zaatakowany, każdym atakiem poza specialami, kontruje to i zakłada Degeneration,
Mocny atak:
Kiedy ma mniej niż 1 pasek mocy, to zdobywa pewną ilośćc mocy.
Kiedy ładuje ten atak zdobywa do 10 Furii.
1 special:
ma szanse na zestunowanie przeciwnika
powoduje Degeneracje.
2 special:
Przeciwnik otrzymuje efekt Soul Barb, które zadaje obrażenia w zależności ile przeiwnik ma buffów.Jak nie ma buffów nie zadaje dodatkowych obrażen.
3 special
Otrzymuje 3 Furie
W zależności ile stracił zdrowia ma do 40% procent szans na aktywowanie regeneracji zdrowia.
2 część, walka:
Bardzo trudny przeciwnik, trzeba uważać aby nie zestunować go, a jeśli już się tak zdarzy to nie atakować go(chyba że specialem). Trzeba pilnować jego paska bo ładuje moc i gra bardzo defensywnie, więc trzeba go zmuszać do wykonania speciali.
1 special
Należy w odpowiednim momenie wykonać Dexterity(unik).
2 special
Należy trzymać dystans
Moja ocena Postaci
do ataku 3/10
do obrony 7/10
Offline
Dr.Voodoo
1 czesc opis postaci:
Signature Ability(dubel):
W zależności od ilości combo kiedy użyje speciala:
combo parzyste: Ma zwiększoną szanse na aktywowanie umiejętnosci i wydłuża je.
combo nieparzyste: Przeciwnik ma zmniejszoną sznase na aktywowanie umiejetnosci i wydłuża debuffy wykonane na nim.
Blokowanie:
Ma zwiększoną odporność na energetyczne ataki(lasery itp.)
Początek walki:
Ma regeneracje zdrowia
Każdy atak:
Ma szanse na danie przeciwnikowi buffa Loa, który nic nie robi
1 special:
Usuwa wszytskie buffy i zamienia każdy na trucizne
2 special:
ma 50% szans na przekształcenie maksymalnie 3 loa, w zależności od ilości combo kiedy użyje speciala:
Combo parzyste: każdy atak ma szanse na wypalenie mocy przeciwnika, zabierając mu moc i zadając dodatkowe obrażenia za każde wypalenie.
combo nieparzyste: Przeciwnikowi z czasem moc zaczyna sama spadać.
3 special:
Zakłada efekt Power Leech, który w czasie wysysa pasek mocy.
Kiedy Power Leech się skończy postać otrzymuje Power Gain, dzieki któremu z czasem otrzymuje tyle mocy ile zabrał przeciwnikowi.
2 część, walka:
Standardowa taktyka.Uwaga na 1 special.
1 special
Jest bardzo prosty do uniknięcia, wystarczy sie odsuwać.
2 special
Tu należy zrobić Dexterity(unik) przed magicznym pocciskiem
Moja ocena Postaci
do ataku 8/10
do obrony 5/10
Offline
Dormammu
1 czesc opis postaci:
Signature Ability(dubel):
Kiedy przeciwnikowi kończy się buff, Dormammu daje przeciwnikowi Degeneration. Szansa na na aktywacje tego wzrasta wraz z czasem kiedy ostatnio został użyty.
Pasywne:
Odporność na trucizne
Odporność na krwawienie.
Dark Energy:
Dark Energy zdobywa się kiedy pasek mocy przeciwnika idzie w dół do maksymalnie 100 Dark Energy.
Kiedy osiągnie 100 zamienia się w Imbued i jest wykorzystany przez jakiś atak, który ma dodatkowy efekt przy Imbued.
Otrzymuje 50 Dark Energy kiedy usuwa Buffa.
Mocny Atak:
Kiedy przeciwnik nie ma efektu Soul Bond to nakłada go na niego
Jeżeli ma Soul Bond to Dark Energy, które ma Dormammu ładuje Soul Bond do maksymalnie 100.
Detonuje Soul Bond, za każdy przeciwnik otrzymuje dodatkowe obrażenia.
Zakończenie Combo średnim atakiem:
Przeciwnik nie otrzymuje mocy od ostatniego ataku
Usuwa pewną ilość paska mocy przeciwnika
Imbued:Zadaje dodatkowe obrażenia w zależności ile paska mocy zabrał.
1 special:
Usuwa 1 buffa
Imbued:Usuwa wszytskie buffy
2 special:
Zakłada na przeciwnika Power Lock
Imbued:Zabiera daną ilość paska mocy za każde uderzenie z tego speciala.
3 special:
Przez jakis czas otrzymuje automatycznie Dark Energy
Imbued:Regeneruje % obrażeń zadanych przy detonacji Soul Bond.
2 część, walka:
Standardowa Taktyka
1 special
należy trzymać dystans
2 special
Nie wiem jak uniknąć tego ciosu, dlatego polecam blokować go.
Moja ocena Postaci
do ataku 7/10
do obrony 9/10
Offline
Ghost Rider
1 czesc opis postaci:
Signature Ability(dubel):
Kiedy skonczy 5-uderzeniowe combo średnim atakiem:
Judgment of Corruption szansa na aktywacje 65%
Dodatkowy efekt:Zwiększa atak postaci przez pewien czas
Pasywne:
Odporność na krwawienie
Pasywne Evil's-Bane
Przeciwko Złym postaciom(Złe to te z #Villain) szansa na aktywacje Judgment wzrasta o 20%. Dodatkowo zwiększa jego armor i szansa na krytyczne obrażenia.
Judgments:
Każdy Judgment można założyć tylko 1 raz i zostają do końca walki
Każdy Judgments założony wczesniej wydłuża dodatkowty efekt tego Judgmenta o 75%
Kiedy skonczy 5-uderzeniowe combo lekkim atakiem:
Judgment of Spite szansa na aktywacje 70%
Dodatkowy efekt:Zakłada krwawienie na przeciwnika.
Mocny atak:
Judgment of malice szansa na aktywacje 80%
Dodatkowy efekt: przez pewien czas każde zadane obrażenie leczy Ghost Ridera
1 special:
Judgment of Pride szansa na aktywacje 70%
Dodatkowy efekt: Zakłada na przeciwnika Fate seals, który przez określony czas usuwa wszystkie buffy przeciwnika i nie pozwalając na nowe.
2 special:
Judgment of Anger szansa na aktywacje 80%
Dodatkowy efekt: przez pewien czas zmniejsza pasek mocy przeciwnika
3 special:
Judgment of Guilt szansa na aktywacje 100%
Dodatkowy efekt: przez pewien czas zakłada na przeciwnika Damnation, który zadaje Obrażenia, przeciwnik nie zdobywa paska mocy, nie może się leczyć, ani założyć żadnych buffów
Kiedy Damnation się kończy wszystkie Judgmenty zostają usunięte z przeciwnika.
2 część, walka:
Standardowa taktyka
1 special
Trzymać dystans
2 special
Trzymać dystans
Moja ocena Postaci
do ataku 9/10
do obrony 2/10
Offline
Loki
1 czesc opis postaci:
Signature Ability(dubel):
Loki zdobywa automatycznie 1 pasek mocy, kiedy jest poniżej 1 paska mocy.
Podstawowe ataki:
Kiedy przeciwnik ma efekt Curse Loki ma 17,5% szans na zestunowanie go.
Mocny atak:
Kiedy przeciwnik ma efekt Curse ten atak zada obrażenia krytyczne. Dodatkowo resetuje efekt Curse.
1 special:
Kradnie wszystkie buffy przeciwnika.
Ma 65% szans na reset efektu Curse
2 special:
Jeżeli ma więcej zdrowia niż przeciwnik ma szanse że usunie pewien stały dodatkowy % zdrowia przeciwnika
Ataku nie da się zablokować
3 special:
Loki zakłada na przeciwnika efekt Curse, który przez pewien czas zadaje obrażenia i pozwalając na kradnięcie buffów.
Buffy te trwają 7 sekund.
2 część, walka:
Standardowa taktyka.
1 special
Należy wykonać dexterity przed tym jak magiczny pocisk cie uderzy
2 special
Należy trzymać dystans
Moja ocena Postaci
do ataku 5/10
do obrony 3/10
Offline
Hood
1 czesc opis postaci:
Signature Ability(dubel):
Kiedy jest w stanie odczekania na możliwość włączenia Niewidzialności, nie może zostać zestunowany i każdy atak ma szanse na ukradnięcie 10% mocy przeciwnika.
Cofnięcie się do tyłu i przytrzymanie bloku przez 1,5 sekundy:
Zyskuje Niewidzialność na 8 sekund. Kiedy jest w tym stanie ataki przeciwnika mają 45% szans na to że nie trafią Hooda. Ataki, które nie mają fizycznego kontaktu z Hoodem mają 90% na to że nie trafią go.
W tym stanie Hood ma zwiększone krytyczne obrażenia i ignoruje 75% Armora i Block Proficiency.
Kiedy Niewidzialność się skończy Hood musi odczekać jakiś czas aby móc znowu go aktywować.
Krytyczne obrażenia:
Mają szanse na założenie na przeciwnika Stagger, który nie pozwala na to aby przeciwnik zdobył kolejnego buffa.
Mocny atak:
Resetuje Shock, Hex, Stagger i Krwawienie na przeciwniku jeśli ma taki efekt na sobie.
1 special:
Powoduje Shock u przeciwnika, kiedy się skończy stunnuje przeciwnika.
2 special:
Zakłada na przeciwnika Hex, który zmniejsza szanse na aktywacje umiejętności i zakłąda Fate Seal, który przez pewien czas nie pozwala przeciwnikowi zdobywać buffy.
Kiedy Hex się kończy zadaje dodatkwoe obrażenia.
Ten atak sprawia, że Hood jest niewidzialny.
3 special:
Zwiększa atak podczas speciala za każdy pasek mocy przeciwnika.
Powoduje krwawienie u przeciwnika.
2 część, walka:
Nalezy uważać kiedy jest niewidzialny. Wtedy polecam unikanie jego ciosów lub Parry dopóki sie nie skończy.
1 special
Należy trzymać dystans, dobra rada: nie atakujcie zbyt wcześnie, gdyż jego pioruny trwają wyjątkowo długo.
2 special
Należy blokowac special.
Moja ocena Postaci
do ataku 7/10
do obrony 6/10
Offline
Guillotine
1 czesc opis postaci:
Signature Ability(dubel):
Ma 10% szans, że każdy atak uleczy Guillotine. Ilość leczenia wzrasta co 4 Dusze, które posiada.
Pasywne:
Za każde 6% zabranego życia przeciwnikowi otrzymuje 1 dusze. Co 10 sekund traci 1 dusze. Każda dusza zwiększa krytyczne obrażenia.
Ma zwiększony Armor.
Krytyczne obrażenia:
Mają szanse na wywołanie krwawienia u przeciwnika.
2 special:
Zabiera 2 dusze, ale za to nadaje efekt przeciwnikowi, który sprawia, że leczenie zamiast leczyć zadają obrażenia.
3 special:
Usuwa wszystkie dusze i zadaje 2% zdrowia w przeliczeniu na obrażenia za każdą usunietą dusze.
2 część, walka:
Podstawowa taktyka
1 special
Nalezy trzymać dystans
2 special
Nalezy trzymać dystans
Moja ocena Postaci
do ataku 7/10
do obrony 2/10
Offline
Magik
1 czesc opis postaci:
Signature Ability(dubel):
Kiedy wypełni 1 pasek mocy ma 20% szans na aktywowanie limbo na 3 sekundy. Szansa wzrasta o 12,5% kiedy ma naładowany 2 pasek i o 25% kiedy naładowany jest 3 pasek.
W zależności od Poziomu Signature szansa wzrasta.
Speciale:
Przeciwnik nie zdobywa mocy od tych ataków.
Limbo:
Zadaje obrażenia przeciwnikowi. Jeśli podczas Limbo Magik otrzymała obrażenia to kiedy efekt ten się zakończy to przywraca jej życie za każde obrażenie.
1 special:
Ma szanse na usunięcie buffa, kiedy to zrobi zadaje dodatkowe obrażenia.
Aktywuje Limbo podczas trwania tego ataku.
2 special:
Aktywuje Limbo podczas trwania tego ataku.
Ma szanse na założenie na przeciwnika Power Lock.
Ma szanse, że ukradnie daną ilość mocy przeciwnika i doda sobie tej mocy.
3 special:
Usuwa wszystkie buffy i zwiększa atak podczas tego speciala za każdy usunięty buff.
2 część, walka:
Podstawowa taktyka.
1 special
Należy trzymać dystans.
2 special
Nalezy trzymać dystans.
Moja ocena Postaci
do ataku 9/10
do obrony 9/10
Offline
Unstoppable Colossus
1 czesc opis postaci:
Signature Ability(dubel):
Kiedy wykonuje speciala otrzymuje efekt Unstoppable, który sprawia, że nie reaguje na ataki przeciwnika.
Pasywne:
Odporność na Krwawienie.
Kiedy atakowany:
Ma szanse na to, że aktywuje Armor Up.
Każdy atak:
Ma szanse na aktywacje Fury.
3 special:
Obrażenia Speciala rosną wraz z ilością Armora.
2 część, walka:
Nie nalezy go bić kiedy jest Unstoppable. Wtedy należy się odsuwać, bądź użyć Parry i odczekać aż się skończy.
1 special
Należy trzymać dystans.
2 special
nalezy trzymac dystans.
Moja ocena Postaci
do ataku 3/10
do obrony 3/10
Offline
Doctor Strange
1 czesc opis postaci:
Signature Ability(dubel):
Ma szanse na to, że kiedy przeciwnik zdobędzie Buffa to automatycznie go usunie.
Pasywne:
Ma 3 cykle podczas, których otrzymuje różne Bonusy:
Oshtur's Refuge zwiększa Armora i Block Proficiency.
Agamotto's Insight zwiększa Atak i szanse na krytyczne obrażenia.
Hoggoth's Wisdom Zwiększa ilośc zdobywanej mocy i za każdym razem gdy uderzy przeciwnika regeneruje zdrowie.
Pasywne:
Nie zdobywa mocy od uderzania przeciwnika, ani od otrzymanych ciosów, ale zdobywa 33% mocy co 9 sekund.
2 special:
Kiedy ma Oshtur's Refuge każde trafienie podczas speciala ma szanse na wywołanie efektu Weakness na przeciwniku, który zmniejsza atak.
Kiedy ma Agamotto's Insight każde trafienie podczas speciala ma szanse na wywołanie efektu Armor Break na przeciwniku.
Kiedy ma Hoggoth's Wisdom każde trafienie podczas speciala ma szanse na usunięcie 1 buffa.
3 special:
Ma szanse na złożenie na przeciwnika Fate Seal, który blokuje przez pewien czas posiadanie i zdobywanie buffów.
2 część, walka:
Standardowa taktyka.
1 special
Należy zrobić dexterity przed jego magicznym pociskiem.
2 special
Należy trzymać blok i przed 3 uderzeniem zrobić dexterity (postać zrobi to automatycznie).
Moja ocena Postaci
do ataku 6/10
do obrony 4/10
Offline
Thor(Jane Foster)
1 czesc opis postaci:
Signature Ability(dubel):
Kiedy przeciwnik jest zestunowany to każde jej obrażenie jest krytyczne oraz zwiększają się jej obrażenia krytyczne.
Każdy atak:
Kiedy przeciwnik ma na sobie efekt Shock, to Thor ma szanse na to, że każdy atak zestunuje przeciwnika na 2,1 sekundy.
Pasywne:
Ma zwiększoną odporność na energetyczne ataki.
Mocny atak:
Ma 85% szans na to, że wywoła efekt Stagger na przeciwniku na 8 sekund, może ich być maksymalnie 2. Efekt ten sprawia, że przeciwnik nie zdobędzie nastepnego buffa.
1 special:
Ma szanse, że wywoła efekt Shock na przeciwniku efekt ten trwa 8 sekund.
2 special:
Ma szanse, że wywoła efekt Shock na przeciwniku efekt ten trwa 8,5 sekund.
3 special:
Ma szanse, że wywoła efekt Shock na przeciwniku efekt ten trwa 9 sekund.
2 część, walka:
Standardowa taktyka
1 special
Należy zrobić dexterity przed błyskawicą z ziemi.
2 special
Nalezy trzymać dystans.
Moja ocena Postaci
do ataku 6/10
do obrony 3/10
Offline
Juggernaut
1 czesc opis postaci:
Signature Ability(dubel):
Kiedy wykona special wchodzi w tryb Unstoppable.
Pasywne:
Ma zwiększony Armor.
Zaczyna walke z Unstoppable.
Kiedy atakowany:
Ma szanse aktywować Fury.
Mocny atak:
Ma 90% na wywołanie efektu Stagger na 8 sekund, który sprawia, że przeciwnik nie otrzyma nastepnego buffa.
2 część, walka:
Należy uważać kiedy ma Unstoppable, wtedy należy wykonac Parry i odczekać aż się skończy.
1 special
Nalezy trzymać dystans
2 special
Nalezy trzymać dystans
Moja ocena Postaci
do ataku 3/10
do obrony 7/10
Offline
Scarlet Witch
1 czesc opis postaci:
Signature Ability(dubel):
Kiedy któreś z postaci zada krytyczne obrażenie to jest szansa że Scarlet Witch otrzyma lub wywoła u przeciwnika jeden z 8 buffów lub debuffów.
Krytyczne obrażenia:
Mają szanse na Nuliffy, który usuwa 1 efekt z przeciwnika.
1 special:
Ma zwiekszona szanse na krytyczne obrażenia.
2 special:
Ma zwiekszona szanse na krytyczne obrażenia.
3 special:
Ma szanse na Nuliffy, który usunie wszystkie efekty z przeciwnika.
2 część, walka:
Standardowa taktyka.
1 special
Nalezy zrobić dexterity przed wolno lecącymi kulami energii.
2 special
Nalezy zrobić dexterity kiedy jej ręce zaświecą.
Moja ocena Postaci
do ataku 7/10
do obrony 3/10
Offline
(Immortal) Iron Fist
1 czesc opis postaci:
Signature Ability(dubel):
Każdy atak ma 21% szans na wywołanie efektu Armor Break. Efekt ten się kończy gdy Iron Fist jest uderzony.
Krytyczne obrażenia:
Mają szanse na wywołanie efektu Armor Break.
Każdy atak:
Ma szanse na zwiększenie szansy na krytyczne obrażenia przez określony czas.
Mocny atak:
Usuwa 1 Cruelty, Fury i Precison przeciwnika.
2 część, walka:
Standardowa taktyka.
1 special
Należy trzymać dystans.
2 special
Nalezy trzymać dystans.
Moja ocena Postaci
do ataku 5/10
do obrony 1/10
Offline
Morningstar
Signature Ability(dubel):
Jeżeli napoczątku walki nie ma duszy to zdobywa 1.
Kiedy przeciwnik ma Fury, leczenie lub Power Gain to zmniejsza ich moc o jakiś tam % i jednocześnie sama aktywuje dany buff.
Pasywne:
Odporność na krwawienie.
Zdobyte dusze-Pasywne:
Podczas questa zdobywa dusze i po 1 walce może mieć maksymalnie 1.
1 dusza: kiedy jest uderzona fizycznym atakiem ma 50% szans aby wywołać u niego krwawienie.
2 dusze: Speciale aktywują efekt Unstoppable.
3 dusze: 2 special jest nie do zablokowania.
4 dusze: zwiększa odporność na ataki Energetyczne i ma 50% szans na Perfekcyjny Blok.
5 dusz: ma 20% szans na to że każde uderzenie uleczy tą postać o 50% zadanych obrażeń.
Mocny Atak:
aktywuje Power Gain, które daje 5% paska mocy za każdą duszę przez 15 sekund.
1 special:
Im więcej ma dusz tym więcej Energetycznych obrażeń zadaje.
2 special:
Każde atak zadaje więcej obrażeń(Energetycznych) im więcej Buffów przeciwnik ma na sobie.
3 special:
Morningstar stara się wyciągnąć dusze z przeciwnika i nakłada licznik na siebie.
Obrażenia zadane przeciwnikowi zwiększa ten licznik, obrażenia otrzymane zmniejsza.
Kiedy licznik dobije do 100 zdobywa dusze przeciwnika, kiedy dobije 0 przeciwnikowi dusza wraca do ciała.
W ten sposób może mzdobyć tylko 1 dusze.
Moja ocena postaci:
do ataku 7/10
do obrony 7/10
Offline
Mephisto
Signature Ability(dubel):
Kiedy jest atakowany:
Ma szanse na aktywacje Aura of Incineration na 5 sekund. Szzansa na to wzrasta o 120% podczas idealnego bloku(Parry)
Jest odporny na pasywne umiejętności które zmieniają szanse na aktywacje umiejętności.
Persistent Charge:
Zaczyna każdego questa z 3 duszami. Kiedy pokona przeciwnika zdobywa kolejną dusze. Może mieć ich maksymalnie 6. Dusze te zostają z nim do końca mapy.
Kiedy jest poniżej 30% zdrowia to regeneruje 10% zdrowia za każdą duszę którą posiada. Usuwa to wszystkie uzbierane dusze. Podczas tego Mephisto nie odonsi żadnych obrażeń.
Pasywne:
Przez pierwsze 15 sekund walki przeciwnik nie może zdobyć Buffa.
Generuje 12% paska mocy zamiast otrzymywać obrażenia z podpalenia i jest odporny na Frostbite i Coldsnap.
Odporność na truciznę.
Aura of Incineration:
Kiedy jest aktywny ładuje pasek mocy, a przeciwnik otrzymuje obrażenia z podpalenia.
1 special
Traci 1 duszę ale przez 15 sekund przeciwnik nie może zdobyć Buffa.
Podpala przeciwnika.
2 special
Aktywuje Aura of Incineration
3 special
Tylko 1 raz podczas walki usuwa 2 paski mocy, jeśli usunie maksymalną ilość zdobywa Aura of Incineration na całą walkę.
Moja ocena postaci:
do ataku 8/10
do obrony 9/10
Offline
Symbiote Supreme
Signature Ability(dubel):
Co 10 sekund nakłada na przeciwnika Stagger na 10 sekund.
Pasywne:
Nie zdobywa mocy od uderzania i otrzymywania obrażeń, ale zdobywa 16,5% mocy co 9 sekund.
Genetic Potential-Pasywne:
Kiedy Buff albo Stagger kończy się u przeciwnika to otrzymuje 25 Genetic Potential. Może mieć go maksymalnie 100.
Jeżeli Buff zostanie usunięty przez Nullify albo Stagger to otrzymuje 50.
Genetic Blessings-Pasywne
Może manifestować 3 Genetic Blessing co 15 sekund zmienia Blessing w stałej kolejności(W tej co będzie poniżej.)
Za każdym razem gdy Blessing się załaduje usuwa 100% Genetic potential aby nałądować do 100% 1 paska mocy.
Chthon's Cunning-Pasywne:
Kiedy się załączy usuwa wszystkie buffy z przeciwnika.
Automatycznie zadaje obrażenia za każdy usunięty buff bazowany na Genetic Potential.
Każdy cios ma 5% szans na założenia na przeciwnika Stagger Pasywne na 10 sekund. Krytyczne ataki mają 50% szans.
Null's Shadow-Pasywne:
Kiedy się załączy daje postaci Protection buffa na 10 sekund, który sprawia, że nie moze otrzymać więcej niż 15% swojego maksymalnego zdrowia od 1 jednego uderzenia.Jezeli przeciwnbik ma Buffa to trwa to połowe krócej.
Ma zwiększonego Armora i 40% szans na Perfekcyjny Blok bazowany na Genetic Potential.
Każdy cios otrzymany i zablokowany przez postać ma 15% szans na to aby założyć na przeciwnika Pasywnego Staggera na 10 sekund. Parry zwiększa sznase do 100%.
Set's Fang-Pasywne:
Kiedy się załączy daje postaci Fury na 10 sekund w zależności od Genetic Potential.
Każdy cios wywołuje krwawienie na 8 sekund, które zadaje dane obrażenia w zależności od Genetic Potential.
Każde uderzenie od speciala ma 50% szans na aktywowanie pasywnego Staggera na 10 sekund.
1 special
Usuwa buffa. Otrzymuje 50 Genetic Potential jeżeli buff został usunięty.
Załącza następny Blessing.
2 special
Chthon's Cunning-Każdy cios usuwa 15% maksymalnej mocy przeciwnika
Null's Shadow-Każdy cios zakłada Weakness, który zmniejsza atak o 33% na 10 sekund.
Set's Fang-Każdy cios zakłada Armor Break na 10 sekund.
3 special
Resetuje Genetic Blessing i aktywuje 3 Blessingi naraz
otrzymuje +100 Genetic Potential
Offline
Strony: 1