Polskie Postacie

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2017-04-24 19:33:14

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Science-Postacie, które zdobyły moc przez nauke/eksperymenty

Yellowjacket   150?cb=20150731033645

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Po zakończeniu Power Sting, przeciwnik zostaje zestunnowany.

Każdy atak:
Ma szanse na to aby zwiększyć szanse na krytyczne obrażenia.

1 special
Ma szanse na to aby nałożyć na przeciwnika Power Sting, kiedy podczas tego efektu przeciwnik użyje speciala otrzymuje dodatkowe obrażenia

2 special
Ma szanse na to aby nałożyć na przeciwnika Power Sting, kiedy podczas tego efektu przeciwnik użyje speciala otrzymuje dodatkowe obrażenia

3 special
Ma szanse na to aby nałożyć na przeciwnika Power Sting, kiedy podczas tego efektu przeciwnik użyje speciala otrzymuje dodatkowe obrażenia

2 część, walka:
Walka z nim to też nic specjalnego, ale należy uważać na Power Sting. Kiedy masz ten efekt na sobie, a przeciwnik nie jest zdublowany nie nalezy używać speciala, bo zadaje poważne obrażenia. Jeżeli jest zdublowany musisz zdecydować czy chcesz otrzymać obrażenia czy być zestunnowany. Dlatego w tym wypadku polecam mastery: Limber.

1 special
Należy w odpowiednim momencie zrobić unik w odpowiednim momencie. Nie moze być to za wcześnie gdyż nawet jedno uderzenie tego daje Power Sting.

2 special
Tu nalezy uniknać jego serii ciosow, a potem w odpowiednim momencie zrobić unik, też nie można tego zrobić za wcześnie.

Moja ocena postaci:
do ataku 5/10
do obrony 5/10

Offline

#2 2017-04-24 19:41:14

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Science-Postacie, które zdobyły moc przez nauke/eksperymenty

Quake   150?cb=20160920215041

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Blokuje więcej obrażen i te obrażenia przekształcają sie w obrażenia do przeciwnika.

Podczas ładowania mocnego ataku:
Kiedy generuje trzesienie ziemii skala Aftershock wzrasta o 1 co jakis czas.

Aftershock:
Efekt działa po jakims czasie po trzęsieniu ziemii za każdy punkt na przeciwniku trzęsienia ziemii  otrzymuje obrażenia.
ma szanse na zestunowanie przeciwnika, długość i szansa na stun wzrasta wraz za każdy punkt trzesienia.
Powoduje Concussion kiedy pkt trzesienia ziemii jest minimum 4.

Pasywne:
Unika każdego zwykłego ataku, kiedy przeciwnik jest w stanie Concussion,

1 Special
Dodaje 2 pkt do trzesienia ziemii

2 special
dodaje 3 pkt do trzesienia ziemii
Ma szanse aby przeciwnik otrzymał Concussion

3 special
dodaje 6 pkt do trzesienia ziemii
Ma szanse na stuna.

2 część, walka:
Standradowa taktyka.

1 special
Należy w odpowiednim momencie użyc dexterity(unik).

2 special
Należy trzymać dystans i zrobic krok do tylu kiedy ma cie uderzyc reką.

Moja ocena Postaci
do ataku 7/10
do obrony 5/10

Offline

#3 2017-04-24 19:44:39

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Science-Postacie, które zdobyły moc przez nauke/eksperymenty

Capt. America(World War II)   150?cb=20170214000413

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Szansa na perfekcyjne zablokowanie ataku (otrzymanie 0 obrażeń) wzrasta kiedy przeciwnik ma buffa.

Blokowanie:
Szansa za perfekcyjne zablokowanie obrażeń

1 Special
Ma szanse na zestunnowanie przeciwnika

2 special
Ma szanse na wywołanie krwawienia u przeciwnika

3 special
Ma szanse na zestunnowanie przeciwnika

2 część, walka:
Standardowa taktyka.

1 special
Trzymać przeciwnika na dystans.

2 special
Trzymać na dystans przeciwnika i zrobić dexterity przed tym jak tarcza uderzy twoją postaćć.

Moja ocena Postaci
do ataku 7/10
do obrony 3/10

Offline

#4 2017-04-24 19:53:09

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Science-Postacie, które zdobyły moc przez nauke/eksperymenty

Red Hulk   GachaChasePrize_256x256_hulk_red.png


Signature Ability(dubel):
Zaczyna walkę z 2 Heat Charge, każdy Heat Charge daje dodatkowe Physical Resistance.
Dodatkowo każdy Heat Charge zwiększa odporność na popalenie.

Pasywne:
Kiedy straci 10% życia zyskuje Heat Charge, za każdy wszystkie ataki zadają dodatkowe obrażenia.
Maksymalna ilość Heat Charge to 10.
Kiedy przeciwnik założy na nim trucizne lub podpalenie to usuwa ten efekt przeksztalca na heat charge.

Blokowanie:
Ma szanse że energetyczne ataki, które uderzą jego blok, że zamieni je na Heat Charge.Każdy atak postaci z klasy Mystic w blok jest uważany jako energetyczny atak.


1 Special:
otrzymuje 2 Heat Charge

2 special:
Zamienia 2 Heat Charge na Leczenie.

3 special:
Zamienia 3 Heat Charge na Podpalenie przeciwnika.

Moja ocena postaci:
do ataku 7/10
do obrony 3/10

Offline

#5 2017-04-24 19:57:31

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Science-Postacie, które zdobyły moc przez nauke/eksperymenty

She-Hulk   latest?cb=20160207223744

1 czesc opis postaci:
Signature Ability(dubel):
Redukuje pewną statystyke przeciwnika w zależności od tego jaką klasę posiada.

Pasywne:
Zwiększa szanse na stun w zależności jak duży jest przeciwnik.
Odporna jest na trucizne.

Mocny atak:
Jeżeli uderzy mocnym atakiem, kiedy przeciwnik jest zestunowany to zwiększa moc tego ataku, a przeciwnik traci stuna.

1 special:
Ma sznase na stun

2 special:
Ma sznase na stun

3 special:
Ma sznase na stun

2 część, walka:
Standardowa taktyka

1 special
Należy trzymac dystans

2 special
Należy trzymac dystans

Moja ocena Postaci
do ataku 3/10
do obrony 2/10

Offline

#6 2017-04-24 20:01:29

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Science-Postacie, które zdobyły moc przez nauke/eksperymenty

Spider-Man(Miles Morales)   GachaChasePrize_256x256_spiderman_morales.png

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Ma szanse na to że nałoży Venom Blast na przeciwnika po zakończeniu combo słabym lub średnim atakiem. Im większe combo tym lepiej. Chodzi o serie ataków nie o liczbe na górze, max(5).

Kiedy atakowany:
Zaczyna walke z 5 Charge of Evade, który pozwala mu zrobić unik przed każdym atakiem za cene 1 Charge.

Pasywne:
Kiedy przeciwnik użyje speciala, to Miles otrzymuje 2 Charge of Evade.

1 special:
Ma szanse na założenie na przeciwnika Weakness, który zmniejsza atak przeciwnika

2 special:
Ma szanse na aktywowanie Venom Blast, szansa na to wzrasta maksymalnie o 12%, w zależności jak mały jest przeciwnik.Efekt Venom Blast zależy od tego na jaką klase ma przeciwnik:
Science i Cosmic:65% szans na stun
Tech i Skill: 60% szans na power Drain, który wysysa 28% paska mocy przeciwnika.
Mystic i Mutant:70% szans na Fatigue, który redukuje szanse na krytyczne obrażenia.

2 część, walka:
Należy bardzo uważać, gdyż jego evade może narobić problemów. Polecam nie używac speciali kiedy ma chociaż 1 Charge of evade, gdyż może uniknąć tego ataku. Dla bezpieczeństwa polecam bic go kiedy jest zestunowany(z parry na przykład.)

1 special
Należy zrobić dexterity przed każdą siecią(jest ich 3).

2 special
Nalezy trzymać dystans.

Moja ocena Postaci
do ataku 5/10
do obrony 5/10

Offline

#7 2017-04-24 20:04:47

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Science-Postacie, które zdobyły moc przez nauke/eksperymenty

Luke Cage   latest?cb=20151209121809

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Kiedy zostanie uderzony to aktywuje tryb Indestructible, dzięki któremu przez pewien czas nie otrzymuje obrażeń.Umiejętność odnowi po jakimś czasie. Im większy Signature level tym krótszy czas.

Pasywne:
Odporność na krwawienie.
Ma zwiększone Physical Resistance.

Każdy atak:
Luke Cage zwiększa atak za każdy debuff na przeciwniku.
Lekki atak:
Ma szanse na założenie na przeciwnika efektu Exhaustion na 10 sekund, który zmniejsza krytyczne obrażenia i zdobywanie mocy o 25%.

1 Special:
Ma szanse na stun. Szansa wzrasta o 10% za każde Exhaustion na przeciwniku.Maksymalnie o 30%.

2 special:
Usuwa wszystkie Exhaustion i zamienia w Concussion, który zmniejsza szanse na aktywacje umiejętności przeciwnika o 25% za każdy usunięty Exhaustion.

3 special:
Daje przeciwnikowi 4 Exhaustion na 18 sekund.

Moja ocena postaci:
do ataku 7/10
do obrony 3/10

Offline

#8 2017-04-24 20:07:39

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Science-Postacie, które zdobyły moc przez nauke/eksperymenty

Spider-Gwen   150?cb=20151121224059

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Kiedy jest w trybie Hunter, jej obrażenia krytyczne zadahją 2 razy więcej obrażeń.
Kiedy jest w trybie Trap, jej obrażenia krytyczne mają szanse na nałożenie Weakness na przeciwnika, który zmniejsza atak o 20%.

Pasywne:
Zaczyna walkę w trybie Hunter, zmienić tryb można poprzez cofnięcie się do tyłu i przytrzymanie bloku.

Każdy atak:
Kiedy jest w trybie Hunter ma szanse na założenie na przeciwnika Armor Break.

Mocny atak:
Kiedy jest w trybie Trap, ignoruje pierwsze uderzenie podczas łądowania mocnego ataku i zakłada Weakness na przeciwnika.

1 special:
Prez pewen czas jest w stanie automatycznie unikać ciosów.

2 special:
Kiedy jest w trybie Hunter ma szanse na zestunowanie przeciwnika
Kiedy jest w trybie Trap ma szanse na założenie na przeciwnika Fatigue, który zmniejsza szanse przeciwnika na krytyczne obrażenia.

3 special:
Kiedy jest w trybie Hunter ma szanse na zestunowanie przeciwnika
Kiedy jest w trybie Trap ma szanse na założenie na przeciwnika Fatigue, który zmniejsza szanse przeciwnika na krytyczne obrażenia.

2 część, walka:
Należy grać normalnie, ale kiedy ma automatyczne Evade to należy atakowac gdy jest zestunowana albo odczekać aż się skończy.

1 special
Nie zadaje obrażeń nie ma się czego bać.

2 special
Nalezy trzymać dystans.

Moja ocena Postaci
do ataku 5/10
do obrony 4/10

Offline

#9 2017-04-24 20:11:54

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Science-Postacie, które zdobyły moc przez nauke/eksperymenty

Joe Fixit   latest?cb=20151121224023
1 czesc opis postaci:
Signature Ability(dubel):
Za każdym razem gdy losuje specjalny efekt ma szanse otrzymać drugi na 7 sekund.

Pasywne:
Kiedy zaczyna walke i kiedy zaatakuje mocnym atkiem zaczyna losowanie efektu.
Odporność na trucizne.

Losowe efekty:
kier:Regeneruje zdrowie.
pik:Każdy atak ma szanse na założenie na przeciwnika efektu Weakness, który zmnmniejsza szanse na krytyczne obrażenia.
trefl:Zwiększa szanse na krytyczne obrażenia za każdy punkt combo.
karo:Zwiększa atak, im mniej zdrowia tym więcej.

1 special:
Każdy atak ma szansę na wywołanie krwawienia u przeciwnika.

2 special:
Ma szansę na zestunowanie przeciwnika.

3 special:
Ma szanse na wywołanie krwawienia.

2 część, walka:
Standardowa taktyka.

1 special
Należy trzymać dystans i kiedy strzeli przytrzymać blok.

2 special
Nalezy trzymać dystans

Moja ocena Postaci
do ataku 5/10
do obrony 3/10

Offline

#10 2017-04-26 14:32:53

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Science-Postacie, które zdobyły moc przez nauke/eksperymenty

Ant-Man latest?cb=20150716213914

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Ma szanse, że kiedy przeciwnik atakuje tą postać, że Ant-Man aktywuje Glance. Efekt ten powoduje, że dany atak nie może być krytyczny, zadaje 50% mniej obrażeń i nie może aktywować umiejętności.

Lekki atak:
Ma szanse na założenie na przeciwnikan efektu Fatigue, który zmniejsza szanse na krytyczne obrażenia.

2 special:
Zastępuje wszystkie Fatigue na przeciwniku Trucizną.

2 część, walka:
Standardowa taktyka.

1 special
Należy trzymać dystans.

2 special
Nalezy trzymać dystans i zrobić dexterity przed mrówkami.

Moja ocena Postaci
do ataku 1/10
do obrony 3/10

Offline

#11 2017-04-26 14:42:23

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Science-Postacie, które zdobyły moc przez nauke/eksperymenty

Abomination latest?cb=20150708172511

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Kiedy zostanie uderzony ma szanse na to, że założy Trucizne na przeciwnika.

Pasywne:
Kiedy krwawi ma szanse, że założy automatycznie Trucizne na przeciwnika.
Jest odporny na trucizne.

Każdy atak:
Ma szanse na aktywowanie Fury.

2 część, walka:
Standardowa taktyka, ale kiedy jest zdublowany i masz już trucizne polecam poczekać aż się skończy, gdyż może nałożyć o wiele wiecej tej trucizny, a jak masz mało tej trucizny to willpower zmniejszy obrażenia.

1 special
Nalezy trzymać dystans

2 special
Nalezy trzymać dystans.

Moja ocena Postaci
do ataku 4/10
do obrony 5/10

Offline

#12 2017-04-26 14:54:34

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Science-Postacie, które zdobyły moc przez nauke/eksperymenty

Spider-Man 150?cb=20150830075449

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Ma szanse, że automatycznie zrobi unik przed atakiem.

Speciale:
Mają szanse na to, że zwiększą szanse na krytyczne obrażenia przez pewien czas.

Krytyczne obrażenia:
Mają szanse na to, że wywołają u przeciwnika Armor Break przez pewien czas.

1 special:
Ma szanse na wywołanie efektu Weakness, który zmniejsza atak przeciwnika przez pewien czas.

2 część, walka:
Należy bardzo uważać kiedy jest zdublowany, bo ma Evade. Dobrą taktyką jest robienie Parry i atakowanie kiedy jest zestunnowany.

1 special
Należy zrobić dystans i dexterity przed 1 siecią.

2 special
Nalezy trzymać dystans.

Moja ocena Postaci
do ataku 6/10
do obrony 9/10

Offline

#13 2017-04-26 15:03:44

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Science-Postacie, które zdobyły moc przez nauke/eksperymenty

Electro 150?cb=20150830062040

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Zwiększa szanse na krytyczne obrażenia. Ilość zależy od tego jak duży jest jego i przeciwnika pasek mocy.

Kiedy atakowany:
Kiedy przeciwnik będzie miał z nim kontakt to % każdego uderzenia przekształca na Obrażenia Energetyczne i zadaje je automatycznie przy ciosie. Obrażenia te rosną przeciwko Mysticom i maleją przeciwko Skillom.

1 special:
Ma szanse na zestunnowanie przeciwnika.

2 special:
Ma szanse na zestunnowanie przeciwnika.

3 special:
Ma szanse na zestunnowanie przeciwnika.

2 część, walka:
Standardowa taktyka.

1 special
Należy trzymać dystans.

2 special
Należy zrobić dexterity przed piorunem, który idzie z ziemi.

Moja ocena Postaci
do ataku 5/10
do obrony 5/10

Offline

#14 2017-05-01 23:59:36

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Chrome 58.0.3029.81

Odp: Science-Postacie, które zdobyły moc przez nauke/eksperymenty

Captain America150?cb=20150830061635

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Im mniej ma życia tym bardziej ma zwiększoną szanse na Perfekcyjny Blok.

Blokowanie:
Ma szanse na Perfekcyjny Blok, który sprawia, że podczas bloku nie otrzymuje obrażeń.
Perfekcyjny Blok ma szanse na wywołanie efektu Fatigue, który zmniejsza szanse na krytyczne obrażenia.

Speciale:
Mają szanse na zestunnowanie przeciwnika.Kiedy przeciwnik ma Fatigue szansa na to wzrasta o 40%..

2 część, walka:
Standardowa taktyka.

1 special
Nalezy trzymać dystans.

2 special
Należy zrobić dexterity przed tarczą.

Moja ocena Postaci
do ataku 6/10
do obrony 2/10

Offline

#15 2017-05-02 00:01:24

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Chrome 58.0.3029.81

Odp: Science-Postacie, które zdobyły moc przez nauke/eksperymenty

Hulklatest?cb=20150625202834

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Im mniej ma życia tym więcej zdobywa ataku.

Kiedy atakuje i jest atakowany:
Ma szanse na aktywacje Fury

Pasywne:
Im mniej ma życia tym bardziej wzrasta jego szansa na aktywacje Fury. Maksymalnie do 50%.
Odporność na Trucizne.

Speciale:
Mają 85% szans na zestunowanie przeciwnika na 2 sekundy, długość stuna wzrasta o 1 sekunde za każdy Fury.

Pasywne:
Kiedy zejdzie poniżej 25% zdrowia otrzymuje Fury na 8 sekund.

2 część, walka:
Standardowa taktyka.

1 special
Należy trzymać dystans i zrobić dexterity przed nadlatującym kawałkiem ziemii.

2 special
Należy trzymać dystans.

Moja ocena Postaci
do ataku 8/10
do obrony 5/10

Offline

#16 2017-05-02 00:02:43

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Chrome 58.0.3029.81

Odp: Science-Postacie, które zdobyły moc przez nauke/eksperymenty

Rhino150?cb=20150830075001

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Im mniej ma zdrowia tym więcej ma Physical Resistance. Dodatkowo kiedy zaczyna walkę z pełnym zdrowiem otrzymuje dodatkowe Physical Resistance.

Pasywne:
Otrzymuje więcej Armora.

Kiedy atakowany:
Ma szanse aktywować Fury.

Każdy atak:
Kiedy przeciwnik jest przy ścianie i Rhino kończy Combo średnim atakiem to aktywuje Fury.

Szarża na przeciwnika:
Ma Unstoppable.
Ma szanse na to, że zdobędzie efekt Unblockable. Im mniejszy jest przeciwnik tym wieksza szansa na to.

2 część, walka:
Należy kiedy szarżuje wykonac Parry. A kiedy otrzymuje Unblockable należy w ostatnim momencie się cofnąć.

1 special
Nalezy trzymać dystans

2 special
Należy trzymać dystans.

Moja ocena Postaci
do ataku 4/10
do obrony 5/10

Offline

#17 2017-12-10 23:33:40

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
WindowsChrome 62.0.3202.94

Odp: Science-Postacie, które zdobyły moc przez nauke/eksperymenty

M.O.D.O.K. (Mental/Mobile/Mechanized Organism Designed Only for Killing tł.Psychiczny/Mobilny/Zmechanizowany Organizm Przeznaczony tylko do Zabijania, czyli po polsku jego skrót to P.(lub Z lub M)O.P.T.Z [dblpt]) )   GachaChasePrize_256x256_modok.png

Signature Ability(dubel):
Otrzymuje Block Proficiency za każdą pokonaną przez niego klase na mapie. Dodatkowo jego blok otrzymuje dodatkowy efekt kiedy walczy z już raz pokonaną klasą.
Mutant- zmniejsza przeciwniukowi obrażenia ze speciali.
Tech-zdobywa moc
Cosmic-zmniejsza obrażenia przeciwnika za każdy buff na przeciwniku
Mystic-kradnie moc.
Science-zmniejsza obrażenia przeciwnika za każdy debuff na M.O.D.O.K.u
SKill-Po co brać ich pod uwage? Oni nawet nie są super ludźmi?

Flux Pasywne:
Atrybuty M.O.D.O.K.a oscylują przez całą walkę w nieprzewidywalny sposób.
Otrzymuje:
do 120% Ataku
do 777,78 Block Proficiency
do 1225,81 krytycznych obrażeń
do 80% zwiększenia otrzymywania mocy.
do 25% Szansy na aktywacje umiejętności.

Force Field-Pasywne:
Zaczyna walkę z 1 Force Field, każdy powoduje auto-block ze zwiększonym Block Proficiency. Umiejętność ta nie może aktywować Parry.
Kiedy zostanie zużyta następna pojawi sie po 7 sekundach.
Kiedy Force Field jest aktywne zdobywanie mocy przez przeciwnika jest zmniejszone do maksymalnie 100%, w zależności od Flux.

Pasywne:
Force Field odnawia się 0.8 szybciej za każdego żywego członka drużyny przeciwnika.

Każdy atak:
Co 7 atak M.O.D.O.K.a jest krytyczny, ale szansa na krytyczne obrażenia jest ignorowana.

Mocny Atak:
40% szans na podpalenie przeciwnika.

1 special:
Umiejętności przeciwnika, które powodują zwiększenie mocy i leczenie są podczas tego speciala odrócone, maks 150% tego co przeciwnik mógł zdobyć zamiast tego traci.
Atak nie generuje mocy przeciwnikowi.

2 special:
60% szans na wywołanie krwawienia na 6 sekund.
Długość krwawienia wzrasta maksymalnie do 100% w zależności od Flux.

3 special:
Każda rakieta ma szanse na aktywowanie losowego Debuffa

Moja ocena postaci:
do ataku 6/10
do obrony 9/10

Offline

#18 2018-01-04 17:04:58

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
WindowsChrome 63.0.3239.108

Odp: Science-Postacie, które zdobyły moc przez nauke/eksperymenty

Sentry   Sentry.png


Signature Ability(dubel):
Kiedy jego combo zostaje przerwane otzrymuje efekt Indestructible na 0.30 sekund.Długość wzrasta wraz z ilością Reality Warp. Indestructible się nie aktywuje jeśli Sentry ma debuffa.
Jeżeli zaczyna walkę z życiem powyżej pewnego % otrzymuje Reality Warps z poprzedniej walki.

Reality Warp-Pasywne:
Na początku walki i kiedy wykona combo 40 uderzeń Sentry otrzymuje Reality Warp. Może ich być maksymalnie 5. Wykorzystywane są do wzmacniania jego umiejętności.

State of mind-Pasywne:
Zaczyna walkę ze specjalnym, stanem Unyielding Fortitude przechodzi w kolejny stan kiedy wykona combo 10 uderzeń. Kiedy traci combo wraca do stanu Unyielding Fortitude.
Stany:
Unyielding Fortitude: podczas tego stanu jego licznik combo nie może zostać przerwany.
Overpowering Light:30% Szans na wejście w ten stan. Jego sp.1 zadaje więcej obrażeń i jest nie do zablokowania, im więcej ma Reality Warp tym więcej obrażeń zadaje ten specjal.
Steadfast Approach:30% Szans na wejście w ten stan.Jego mocny atak zadaje więcej obrażeń, im więcej ma Reality Warp tym więcej obrażeń zadaje, podczas tego stanu ma Perfekcyjny blok.
Absolute Strenght:Jego sp.2 zadaje więcej obrażeń i jest nie do zablokowania, im więcej ma Reality Warp tym więcej obrażeń zadaje ten specjal.
Kiedy Absolute Strenght się kończy wchodzi w stan Unyielding Fortitude.

1 special
Ma sznase Otrzymać Fury.

2 special
Ma szansę na Armor Breaka.
3 special
Kiedy ma mniej niż 50% zdrowia, usuwa 1 Reality Warp i się leczy.

Moja ocena postaci:
do ataku 5/10
do obrony 3/10

Offline

#19 2018-01-04 21:01:32

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
WindowsChrome 63.0.3239.108

Odp: Science-Postacie, które zdobyły moc przez nauke/eksperymenty

Void   Void.png


Signature Ability(dubel):
Kiedy wszystkie debuffy z Intimidating Presence są wymaksowane, zamiast zostać usunięte zostaje zamienione na Pasywne Fear of the Void, który składa się z tych wszystkich debuffóww i zwiększa Atak Voida na 40 sekund.
Kiedy Fear of the Void jest aktywne Intimmidating Presence szybciej generuje debuffy
Fear of the Void może być maksymalnie 2 naraz.

Pasywne:
Odporność na podpalenie.
Co 10 sekund Voida Intimidating Presence nakłada na przeciwnika 1 losowy Debuff.+4 sekundy jeżeli już jakiś debuff już jest aktywny.

Kiedy atakowany:
Za każdym razem gdy przeciwnik wykona 10 kombo ataków to usuwa 1 debuff z Intimidating Presence

Intimidating Presence:
Za każdą żywą postać w drużynie przeciwnika jego Intimidating Presence debuffy są opóźnione o 0.6 sekundy.
Agility Debuff: zmniejsza szanse na aktywacje Evade i Dexterity o 30%. Maksymalnie może być 2.
Fatigue Debuff: Zmniejsza szanse na krytyczne obrażenia. Maksymalnie może być 2.
Petrify: Zmniejsza ilość zdobywania mocy i leczenia się o 50%. Maksymalnie może być 2.
Kiedy wszystkie Debuffy są wymaksowane po 5 sekundach wszystkie znikają.

Kiedy przeciwnik ma debuffa:
Przeciwnik otrzymuje dodatkowe obrażenia podczas tych debuffów. Im więcej unikalnych debuffów tym więcej obrażeń.

1 special
Nakłada na przeciwnika 1 debuff z Intimidating Presence

2 special
Nakłada na przeciwnika  2 Dark stings na 12 sekund.Kiedy przeciwnik kiedy posiada ten Debuff i kiedy wykona specjala to otrzymuje Weakness albo Degeneracje zdrowia za każdy  Dark Stings

3 special
Moc ataku zależy od tego ile unikalnych  debuffów przeciwnik ma na sobie:
1-2 debuffy- podczas specjala otrzymuje 20% Fury.
3-4 debuffy- podczas specjala otrzymuje 50% Fury.
5+ debuffów- podczas specjala otrzymuje 250% Fury.

Moja ocena postaci:
do ataku 7/10
do obrony 4/10

Offline

#20 2018-02-01 03:10:17

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
WindowsChrome 63.0.3239.132

Odp: Science-Postacie, które zdobyły moc przez nauke/eksperymenty

Hulk(Ragnarok) portrait_hulk_ragnarok.png

Signature Ability(dubel):
1 raz podczas walk,i gdy życie jego lub przeciwnika spadnie do 20%, tłum ocenia występ wojownika dając kciuk w góre lub w dół. Każda ocena daje Hulkowi dodatkowy efekt:
Kciuk w góre: Hulk się leczy przez 10 sekund
Kciuk w dół:Hulk do końca walki ma zwiększony atak.

Pasywne:
Odporność na trucizne.

Adoracja tłumu-Pasywne:
Crowd Exciment rośnie o 5 za każdym razem gdy Hulk lub przeciwnik wykona atak.
Crowd Exciment rośnie o 10 za każdym razem gdy Hulk lub przeciwnik wykona speciala.
Crowd Exciment maleje w czasie trwania walki im więcej jest Crowd Exciment tym szybciej maleje.
Im Hulk ma więcej Crowd Exciment tym więcej ma ataku.
Kiedy Crowd Exciment osiągnie 100, każdy atak Hulka daje efekt SMASH.
Kiedy Crowd Exciment osiągnie 100 to przez 7 sekund utrzymuje się stała wartość i potem się resetuje do 70.

SMASH-Pasywne:
Kiedy atakuje ma 5% szans na to, że atak da efekt SMASH.
Co 15 sekund Hulk robi się zły i jego następny atak da efekt SMASH.
SMASH powoduje że uderzenie ma efekt Unstoppable i zwiększony atak.

Mocny Atak:
Kiedy ten atak dostanie efekt SMASH to Hulk dostaje podczas niego zwiększony atak i zwiększa Crowd Exciment o 15.

Face Me-Pasywne:
Hulk staje się Enraged kiedy otrzyma tchórzliwy debuff, który powoduje, że otrzymuje obrażenia przez pewien czas.Zdobywa wtedy:
Zwiększony atak.
+70% szans na to, że przeciwnik wykona speciala.
Natychmiastowo leczy 70% zadanych obrażeń przez Debuffa.

1 special
Aktywuje na przeciwniku Heal Block.
80% szans na zestunowanie przeciwnika jeśli Crowd Exciment jest mniejszy niż 100.

2 special
Aktywuje na przeciwniku Enervate, który powstrzymuje przeciwnika od zdobywania mocy kiedy jest uderzany.
Stunuje przeciwnika kiedy Crowd Exciment jest większy niż 99.

3 special
Kiedy ten atak SMASH otrzymuje zwiększony atak.
Crowd Exciment rośnie do 100

Moja ocena postaci:
do ataku 8/10
do obrony 3/10

Offline

#21 2018-05-02 22:04:01

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
WindowsChrome 65.0.3325.181

Odp: Science-Postacie, które zdobyły moc przez nauke/eksperymenty

Captain America(Infinity War)  


Signature Ability(dubel):
Jako lider otrzymuje specjalny efekt kiedy w drużynie jest postać z danej klasy.
Mutant: Ma szanse na to, że podczas speciala otrzyma +1 Kinecting Charges.
Skill:Ma szanse na to, że kiedy otrzyma Debuffa to wykorzysta 1 Kinecting Charges aby go usunąć.
Science:Ma szanse na to, że parry wywoła Weakness na 10 sekund.
Mystic:Ma szanse na to, że otrzyma +1 Kinecting Charges kiedy Buff przeciwnika znika.
Cosmic:Ma szanse na to, że Parry wywołą Armor Break na 10 sekund.
Tech:Ma szanse na to, że Parry wywoła Debuff Petrify na 10 sekund.

Kinecting Potential-Pasywne:
Może uzbierać do 5 Kinecting Potential Charges.
Ma 15% szans na to że kiedy zostaje uderzony to otrzyma 1 Kinecting Potential.
50% szans że dostanie Kinecting Potential kiedy blokuje. Kiedy wykona Parry szansa wzrasta do 100%.
Kiedy jest zestunowany to otrzymuje Kinecting Potential.
Kinecting Potential zmniejsza się z czasem. Szybkość zmniejszania zależy od tego ile czasu upłyneło od ostatniego zdobycia Kinecting Potential. Im dłużej tym szybciej.

Kinectically Charged-Pasywne:
Tak długo jak ma Kinecting Potential to otrzymuje dodatkowe efekty:
Ma zwiększony atak.
Ma zwiększoną odporność na ataki fizyczne.
Ma zwiększoną odporność na ataki energetyczne.
Usuwa Unstoppable przeciwnikowi kiedy go uderzy.
ataki przeciwnika mają 30% szans aby wywołać Glance co powoduje, że obrażenia tych ataków są zmniejszone o 50% i nie pozwala aktywować ofensywnych umiejętności. Przeciwko Mysticom szansa wzrasta do 100%.

Podczas ładowania Mocnego Ataku:
Otrzymuje Fury, który zwiększa atak za każde Kinecting Potential.

Speciale:
Usuwają wszystkie Kinecting Potential.

1 special:
Wywołuje Krwawienie na 3.5 sekundy.
Wyłącza defensywne umiejetności przeciwnika kiedy jest Kinectically Charged.

2 special:
Stunnuje przeciwnika na 1 sekunde.
Każdy Kinecting Potential zwiększa obrażenia i wydłuża Stuna.

3 special
Kiedy jest Kinectically Charged zwiększa atak za każdą różną klase w drużynie.Captain się nie liczy. Maksymalnie do 2 klas.
Otrzymuje Kinectically Charged na 30 sekund.

Offline

#22 2018-08-27 21:54:45

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
WindowsChrome 68.0.3440.106

Odp: Science-Postacie, które zdobyły moc przez nauke/eksperymenty

Wasp  

Signature Ability(dubel):
Ma szanse na to, że podczas Combo przeciwnika zmniejszy się i wykona Counter Atack, dodatkowo ilość czasu gdzie Counter Attack jest wyłączony jest zmniejszona.

Mocny Atak:
Kiedy ładuje Heavy w trakcie wykonywania Combo stunuje przeciwnika na 0.6 sekund.
Jeśli uda jej się wykonać mocny atak tym sposobem zakłada Weakness na przeciwnika.

Kiedy atakowana:
Ma 8% szans na to ze usunie wszystkie debuffy, które zadają obrażenia(poza krwawieniem), wtedy się zmniejsza, robi Evade po następnym ciosie, aktywuje Counter Attack i nakłada Shock na przeciwnika, który działa przez 8 sekund.

Pasywne:
Po zmniejszeniu się jej następne 2 ciosy będą krytyczne.Im więcej przeciwnik ma Debuffow tym więcej obrażeń zadają. Po tym Wasp nie może wykonać Counter Attack przez 10 sekund.
Przeciwko Mysticom wszystkie jej umiejętności, które bazowane są na Combo otrzymują dodatkowy efekt kiedy Wasp osiągnie 40 ciosów.

1 special:
40% szans na zestunowanie przeciwnika.
zakłada Concussion, które zmniejsza szanse na aktywowanie umiejętności o 1% za każdy cios Combo na 8 sekund.

2 special:
Nakłada na przeciwnika Sting na 6 sekund. Kiedy ten Debuff jest aktywny i przeciwnik wykona speciala to otrzyma obrażenia.
Jeżeli Sting sam się skończy to zmniejsza Power Gain i leczenie o 1,75% za każdy cios Combo na 12 sekund.

3 special
Im większe ma Combo tym więcej zadaje obrażeń.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
mike - chiny - myosotis-rpg - vogue - sativaa