Polskie Postacie

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2017-04-24 20:19:56

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Skill-Postacie wyszkolone do walki

Moon Knight   latest?cb=20151121224140

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Ma zwiększone zdobywanie mocy lub przeciwnik ma zmniejszone zdobywanie mocy w zaleznosci od cyklu. Cykl zmienia sie co 6 godzin.

Pasywne:
Ma szanse aby zwiekszyc szanse na krytyczne obrazenia, szansa na to wzrasta im blizej jest do cyklu Full Moon.
Ma szanse aby zwiększyć furie, szansa na to wzrasta im blizej jest do cyklu New Moon.

Krytyczne obrażenia:
Jezeli jest cykl Full Moon to krytyzne obrazenia mają szanse na to aby zestunnować przeciwnika.
Krytyczne obrażenia mają szanse na to aby spowodować krwawienie u przeciwnika.

Kiedy jest atakowany:
Ma szansę na unikniecie ataku(evade).

1 special
Ma zwiększoną szanse na krytyzne obrażenia.

2 special
Każde krwawienie, wywołane przez ten special, działa dłużej.

2 część, walka:
Należy walczyć z nim normalnie, ale należy uważać na jego unik(evade).

1 special:
Tu trzeba uważać, należy uniknąc jego ciosu, potem zrobić unik(dexterity) przed pierwszym boomerangiem i potem zrobic unik przed 2 boomerangiem.

2 special:
Żeby uniknąć tego speciala nie trzeba nic wielkiego po prostu w dobrym momencie odsunąć sie do tyłu.

Moja ocena postaci:
Do ataku 5-7(w zależności od fazy)/10
Do obrony 5/10

Offline

#2 2017-04-24 20:24:51

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Skill-Postacie wyszkolone do walki

Black Widow   GachaChasePrize_256x256_black_widow.png

1 czesc opis postaci:
Signature Ability(dubel):
Zmniejsza szanse na aktywowanie jakiejkolwiek umiejetności przeciwnika.

Kiedy atakowana:
Ma szanse na zrobienie uniku(evade)

Speciale:
Zwiększa szanse na krytyczne obrażenia.
Zwiększa krytyczne obrażenia.

3 special:
Ma szanse na zestunnowanie przeciwnika.

2 część, walka:
Należy używać zwykłej taktyki, ale nie należy zapomnieć o jej uniku, bo może zaboleć.

1 special
Wystarczy trzymać dystans.

2 special
Wystarczy trzymać dystans.

Moja ocena postaci:
do ataku 6/10
do obrony 2/10

Offline

#3 2017-04-24 20:27:21

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Skill-Postacie wyszkolone do walki

Winter Soldier   latest?cb=20150830080508

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Jego krytyczne obrażenia mają szanse na zmniejszenia paska mocy przeciwnika

Każdy atak:
Ma szanse na wywołanie Fury efektu, który zwiększa atak

Pasywne:
Zaczyna walke z 1 rodzajem amunicji, zmienia sie ona po użyciu speciala lub cofniecia się do tylu i przytrzymania bloku przez pewien czas.

Speciale:
Dają specjalny efekt w zależności od amunicji:
Armor Piercing:Ignoruje pancerz(armor) przeciwnika.
Incendiary:Podpala przeciwnika, ogień ten zadaje obrażenia przez krótki okres czasu. Efekt podczas działania usuwa szanse na perfect blok i zmniejsza blok proficiency o 50%.
Hollow Point:Każde krwawienie wywołane przez special trwa 50% dłużej.

1 special:
Ma szanse na wywołanie krwawienia.

2 special
Ma szanse na wywołanie krwawienia.

3 special
Ma szanse na wywołanie krwawienia.

2 część, walka:
Podstawowa taktyka na nic szczególnego nie trzeba uważać

1 special
Należy zrobić dexterity(unik) wtedy gdy wyciagnie pistolety.

2 special
Tego nie da się uniknąć, należy trzymać blok.

Moja ocena Postaci
do ataku 6/10
do obrony 3/10

Offline

#4 2017-04-24 20:37:08

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Skill-Postacie wyszkolone do walki

Gwenpool   150?cb=20170108045100

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Nie może stracić większej ilości życia niż jest dane od speciali.
Zmniejsza szanse na aktywacje defensywnych umiejętności w zależności jak dużo ma combo.

Każdy atak
3% szans na zestunnowanie przeciwnika, szansa się zwiększa za każde krwawiene na przeciwniku.
Ma szanse na założenie krwawienia na przeciwniku.

Mocny atak:
Jeżeli przeciwnik nie krwawi to ostatni cios ma szanse na założenie krwawienia na przeciwniku.
Jeżeli krwawi to zamienia jedno krwawienie na mocniejsze krwawienie.

1 special:
Podpala przeciwnika, kiedy podpalenie jest aktywne usuwa szanse na perfekcyjny block i zmniejsza Block Proficiency o 50%.
Kiedy podpalenie minie powoduje, że 1 krwawienie zaczyna się od początku.

2 special:
Zakłada Enervate na przeciwnika, przez którego nie zdobywa mocy kiedy jest uderzany.
Kiedy Enervate minie powoduje, że 1 krwawienie zaczyna się od początku.

3 special:
Ma szanse na Armor Break
Kiedy Armor Break minie powoduje, że 1 krwawienie zaczyna się od początku.

2 część, walka:
Standardowa taktyka.

1 special
Nalezy trzymać dystans i zrobić dexterity kiedy strzela z broni.

2 special
Należy zrobić dexterity zaraz przed tym jak granat cię uderzy.

Moja ocena Postaci
do ataku 8/10
do obrony 5/10

Offline

#5 2017-04-24 20:40:20

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Skill-Postacie wyszkolone do walki

Karnak   150?cb=20160903023258

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Pozwala zdjąć debuffa, który nie zadaje obrażeń dużo szybciej i redukuje obrażenia od trucizny.

Pasywne:
Kiedy jest w trybie Focused zwiększa obrażenia krytyczne.Kiedy jest uderzony traci ten tryb na 9 sekund.
Ma zwiększone Physical Resistance w tym trybie.

Pasywne:
Co 5 sekund kiedy walczy z jakimś mutantem redukuje bonusy związane z przewagą typu o 2%.

1 special:
Włącza tryb Focused
Uzyskuje efekt True Strike, który pozwala ignorować Armora, Psysical Resistance, Energy Resistance i Evade.

2 special:
Atak zostaje zwiększony, ilość jest zależna od tego jak niski jest stan zdrowia przeciwnika.

3 special:
Redukuje szanse na aktywacje defensywnych umiejętności o 80% przez 40 sekund.

2 część, walka:
Standardowa taktyka

1 special
Trzymać dystans.

2 special
Zrobić dexterity zaraz przed tym jak kawałek ziemi cię uderzy.

Moja ocena Postaci
do ataku 6/10
do obrony 3/10

Offline

#6 2017-04-24 20:43:43

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Skill-Postacie wyszkolone do walki

Falcon   150?cb=20160618222601

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Lock on trwa 2 sekundy dłużej i zwiększa krytyczne obrażenia.

Pasywne:
Żeby rozpocząć Recon Scan należy cofnąć się do tyłu i przytrzymać blok na 2 sekundy. Kiedy załączy się Lock on usuwa defensywne umiejetności na 10 sekund.
Lock on na Sciencach trwa dłużej, na Mutantach krócej.

Pasywne:
Kiedy przeciwnik wykona evade,  zwiększa obrażenia krytyczne nastepnego krytycznego ataku.

Pasywne:
Każda synergia drużynowa daje mu 10% ignorowanie Physical Resistance i o 50 Krytyczne obrażenia.

1 special
85% szans na krwawienie. Kiedy ma Lock on szansa zwiększa sie o 15%.

2 special:
Atak ignoruje Physical Resistance i zwiększa krytyczne obrażenia o 300(jeśli jest w trybie Lock on).

3 special:
Podpala przeciwnika. Kiedy jest w trybie Lock on usuwa dodatkowe 20% Block Proficiency podczas podpalenia.

2 część, walka:
Podstawowa taktyka.

1 special
Należy trzymać dystans i kiedy strzeli trzymać blok.

2 special
Należy trzymać dystans

Moja ocena Postaci
do ataku 4/10
do obrony 4/10

Offline

#7 2017-04-24 20:46:28

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Skill-Postacie wyszkolone do walki

Agent Venom   latest?cb=20160415213235

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Na początku i gdy zejdzie poniżej 50% zdrowia włącza Klyntar efekt, który zwiększa atak i krytyczne obrażenia. Znika kiedy zostanie uderzony 5 razy.

Pasywne:
Ma szanse na to, że usunie każdy negatywny efekt.

Pasywne:
Zmniejsza szanse przeciwnika na zrobienie evade.

Speciale:
Mają szanse na spowodowanie krwawienia u przeciwnika.

1 special:
Redukuje szanse przeciwnika na evade.

2 special:
Podpala przeciwnika.

3 special:
Bleed ma zwiększoną szanse na aktywowanie się przy tym specialu.

2 część, walka:
Jeżeli jesteś szybkim graczem taktyka standardowa, jeśli nie to musisz uważać na to, że dośc szybko może usunąć stuna.

1 special
Należy blokować ten special

2 special
Należy trzymać dystans i zrobić dexterity przed granatem.

Moja ocena Postaci
do ataku 6/10
do obrony 5/10

Offline

#8 2017-04-24 20:48:36

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Skill-Postacie wyszkolone do walki

Black Panther   latest?cb=20150830061337

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Każdy atak ma szanse na wywołanie krwawienia u przeciwnika.

Krytyczne obrażenia:
Mają szanse na wywołanie krwawienia u przeciwnika

Speciale:
Atak podczas speciali wzrasta za każde krwawienie u przeciwnika.

1 special:
Każdy atak tego speciala ma zwiększoną szanse na krytyczne obrażenia.

2 special:
Każdy atak tego speciala ma zwiększoną szanse na krytyczne obrażenia.

3 special:
Za każde krwawienie na przeciwnika, special ma szanse na wywołanie krwawienia u przeciwnika.

2 część, walka:
Podstawowa taktyka

1 special
Nalezy trzymać dystans

2 special
Nalezy trzymać dystans

Moja ocena Postaci
do ataku 7/10
do obrony 2/10

Offline

#9 2017-04-24 20:52:03

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Skill-Postacie wyszkolone do walki

Black Panther(Civil War)   150?cb=20160618222521

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Zaczyna walkę w stanie Refelective. Dodatkowo ma szanse na to, że zaabsorbuje mocny atak za cene 1 armora.

Kiedy atakowany:
Ma szanse na aktywacje armor up
Za każdym razem gdy zdobywa armor up ma szanse na to aby wejść w stan Reflective, w którym zbiera % zadanych obrażeń. Kiedy jest w tym stanie nie może zdobywać armora.
Za każdą określoną liczbę zebranych obrażeń w stanie Reflective zdobywa Reflect. Kiedy Black panther udrzy przeciwnika wszystkie Reflecty zadają obrażenia równe tego co zebrał Black panther.

Kiedy zestunowany:
Kiedy ma Armor Up to usuwa 1 i ma szanse na automatyczne zestunowanie przeciwnika.

1 special:
Ma szanse na wywołanie krwawienia.

2 special:
Obrażenia tego speciala rośnie gdy ma mniej zdrowia.

3 special:
Ma szanse na zestunowanie przeciwnika.

2 część, walka:
Nalezy uważać i nie uzywać Parry kiedy ma Armora. Poza tym standardowa taktyka.

1 special
Należy trzymać dystans

2 special
Należy trzymać dystans

Moja ocena Postaci
do ataku 4/10
do obrony 5/10

Offline

#10 2017-04-24 20:54:18

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Skill-Postacie wyszkolone do walki

Crossbones   150?cb=20160512202743

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Ma sznase na usunięcie każdego debuffa i zamienienie go w Fury. Szansa wzrasta o 15% przeciwko science i spada przeciwko mutantom.

Pasywne:
Kiedy może wykonać krytyczne obrażenia zamiast nich otrzymuje Fury na 8,5 sekundy.
Im większe ma krytyczne obrażenia tym każde Fury jest silniejsze.
Każde aktywne Fury zmniejsza szanse na aktywacje defensywnych umiejętności przeciwnika.

Overrun:
Aktywuje się cofając się i trzymając block przez 2 sekundy.Kiedy sie kończy musi minąć 8 sekund aby znów go aktywować.
Otrzymuje wtedy 3 Fury, ale za to redukuje  o 50% jego armora i Block Proficiency.
Kiedy jest w tym stanie zdobywa więcej mocy kiedy atakuje o 40% i zdobywa mniej o 40% kiedy jest atakowany.

1 special:
Ma szanse na aktywacje Fury.

2 special:
Podpala przeciwnika.

3 special:
Usuwa czas czekania na aktywacje ponownego overrun.

2 część, walka:
Nalezy pamietać o tym, że zdublowany może usunąć stuna z parry i na to trzeba uważać.

1 special
Należy trzymać dystans

2 special
Należy blokowac ten special

Moja ocena Postaci
do ataku 7/10
do obrony 4/10

Offline

#11 2017-04-25 21:31:09

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Skill-Postacie wyszkolone do walki

Electra 150?cb=20170214001743

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Kiedy przeciwnik ma mniej niż 25% zdrowia to Elektra ma zwiększone Krytyczne Obrażenia.

Każdy atak:
Kiedy przeciwnik ma mniej niż 15% zdrowia to każdy atak Electry jest krytyczny.

Pasywne:
Kiedy przeciwnik ma debuffa to ma zmniejszoną szanse na aktywowanie defensywnych umiejętności.

1 special:
Zadaje krytyczne obrażenia, kiedy przeciwnik krwawi.
Ma szanse na wywołanie krwawienia u przeciwnika.
Kiedy przeciwnik jest odporny na krwawienie to ma szanse na wywołanie efektu Armor Break na przeciwniku.

2 special:
Ma szanse na wywołanie krwawienia u przeciwnika.
Kiedy przeciwnik jest odporny na krwawienie to ma szanse na wywołanie efektu Armor Break na przeciwniku.

3 special:
Ma szanse na wywołanie krwawienia u przeciwnika.
Kiedy przeciwnik jest odporny na krwawienie to ma szanse na wywołanie efektu Armor Break na przeciwniku.

2 część, walka:
Standardowa taktyka

1 special
Należy zrobić dexterity przed pierwszym rzuconym obiektem, a chwile potem przed drugim.

2 special
należy trzymać dystans.

Moja ocena Postaci
do ataku 7/10
do obrony 2/10

Offline

#12 2017-04-25 22:21:18

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Skill-Postacie wyszkolone do walki

Daredevil(Classic)150?cb=20150729005207

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Ma szanse, że automatycznie uniknie laserów, pocisków itp.

Blokowanie:
Ma szanse na zredukowanie obrażeń do 0.

Speciale:
Ma szanse na zwiększenie szansy na krytyczne obrażenia przez pewien czas.

1 special:
Krytyczne obrażenia podczas speciala mają szanse na to aby zestunowac przeciwnika.

2 special:
Krytyczne obrażenia podczas speciala mają szanse na to aby zestunowac przeciwnika.

2 część, walka:
Standardowa taktyka, no chyba, że Daredevil jest zdublowany, a ty grasz postacią która strzela laserem(bez wcześniejszego otępienia, jak Storm) wtedy powstrzymaj się przed używaniem takieg speciala, bo on automatycznie go uniknie.

1 special
Należy zachowac dystans

2 special
Należy zachować dystans.

Moja ocena Postaci
do ataku 7/10
do obrony 2/10

Offline

#13 2017-04-25 22:24:24

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Opera 42.0.2393.137

Odp: Skill-Postacie wyszkolone do walki

Daredevil 150?cb=20151120152147

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Za każdym razem, gdy przeciwnik da mu debuffa to zwiększa szanse na krytyczne obrażenia na 6 sekund.

Pasywne:
Ma zwiększone Physical Resistance.
Ma szanse że jego blok zredukuje obrażenia do 0.
Ma zwiększoną szanse na krytyczne obrażenia.

Kiedy atakowany:
Ma 15% szans na zrobienie evade przed laserami, pociskami itp.

Średni i Mocny atak:
Ma szanse na założenie na przeciwnika Armor Break kiedy jest zestunowany.Armor Break ze średniego ataku trwa 15 sekund, a z mocnego dłużej, 

1 special:
Krytyczne obrażenia z tego speciala mają szanse wywołać stun u przeciwnika.

2 special:
Krytyczne obrażenia z tego speciala mają szanse wywołać stun u przeciwnika.\

2 część, walka:
Standardowa taktyka.

1 special
Należy trzymać dystans

2 special
Należy trzymać dystans

Moja ocena Postaci
do ataku 5/10
do obrony 2/10

Offline

#14 2017-05-02 00:04:24

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Chrome 58.0.3029.81

Odp: Skill-Postacie wyszkolone do walki

Hawkeyelatest?cb=20150830062237

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Speciale mają 25% szans na wywołanie krwawienia, które będzie trwać ponad minutę.

1 special:
Ma szanse wywołać krwawienie.
Usuwa % mocy przeciwnika.

2 special:
Ma szanse wywołać krwawienie.

2 część, walka:
Standardowa taktyka

1 special
Nalezy zrobić dexterity przed strzałą.

2 special
Nalezy zrobić dexterity przed strzałą.

Moja ocena Postaci
do ataku 9/10
do obrony 3/10

Offline

#15 2017-05-02 00:05:40

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Chrome 58.0.3029.81

Odp: Skill-Postacie wyszkolone do walki

Punisher150?cb=20150830074855

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Ma szanse na to, że kiedy otrzyma ostateczny cios to wejdzie w stan Endure i przez pewien czas nie będzie otrzymywał obrażeń.

Każdy atak:
Ma szanse, aby aktywować Fury.
Atakowanie przeciwnika, który krwawi daje 20% szans na wywołanie kolejnego krwawienia na 2,5 sekundy.

Pasywne:
Zaczyna walke z 4 Physical Resistance. Traci 1 za kazde 8 ataków, które przyjmie.

1 special:
Ma szanse wywołać krwawienie.

2 special:
Ma szanse wywołać krwawienie.
Ma 65% szansy na to, że gdy krwawienie sie skończy, wywołać efekt Deep Wound do końca walki, który nie robi nic, ale kiedy Punisher widzi to jako krwawienie i może aktywować kolejne krwawienia poprzez uderzanie przeciwnika z tym efektem.

3 special:
Ma szanse wywołać krwawienie.
Ma 90% szansy na to, że gdy krwawienie sie skończy, wywołać efekt Deep Wound do końca walki.
Im mniej życia ma Punisher tym mocniejszy jest ten special.

2 część, walka:
Standardowa taktyka.

1 special
Należy trzymać blok.

2 special
Należy trzymać blok.

Moja ocena Postaci
do ataku 7/10
do obrony 5/10

Offline

#16 2017-08-30 22:25:41

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
Windows 7Chrome 60.0.3112.113

Odp: Skill-Postacie wyszkolone do walki

Kingpin GachaChasePrize_256x256_kingpin.png

Signature Ability(dubel):
Zaczyna walke z 2 debuffami Rage na sobie.
Kiedy jego Overpower się kończy to ma szanse na aktywowanie maksymalnie 4 debuffy Rage na sobie.

Rage:
Kiedy otrzymuje jakiegoś debuffa to ma 50% szans na to aby zmienić go na debuff Rage, który nie ma żadnego efektu.
Każdy debuff zwiększa atak o jakąś tam wartość i Zdobywanie mocy o 5%.
Kiedy przeciwnik zrobi Unik podczas jakiegoś ataku Kingpina to otrzymuje Rage debuff. Kolejny Rage debuff może w ten sposób dostać dopiero po 1,5 sekundy później.

Overpower:
Kiedy Kingpin ma 8 debuffów to wymienia je na Overpower buff, który trwa 12 sekund i zwiększa atak.
Kiedy ma Overpower to jego speciali nie da się zablokować i nie może zdobywać Rage debuffów.

Mocny Atak:
Kiedy ładuje mocny atak to otrzymuje efekt Unstoppable na 0,8 sekundy i zyskuje dodatkowe Physical Resistance.
Jeżeli w ciągu 2,5 sekundy Kingpin wykona 3 Mocne Ataki to otryzmuje Fury.
Kiedy Kingpin ma Fury to Kingpin nie może aktywować Unstoppable.

1 special:
Zaraża przeciwnika używając Czarne Iso-8, które zadaje obrażenia w czasie, kiedy przeciwnik ma ten efekt to jego szansa na aktywowanie defensywnych umiejętności i atak zostają zmniejszone o 45%.

2 special:
Aktywuje efekt Unstoppable na 6,5 sekundy.
Kiedy ma ten Unstoppable to każde uderzenie zadane Kingpinowi aktywuje Rage debuff.

3 special:
Otrzymuje 2 Rage debuffy, kiedy jest w stanie Overpower to resetuje jego licznik.

Moja ocena postaci:
do ataku 4/10
do obrony 5/10

Offline

#17 2017-09-27 21:56:05

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
WindowsChrome 61.0.3163.100

Odp: Skill-Postacie wyszkolone do walki

Blade   GachaChasePrize_256x256_blade.png
Signature Ability(dubel):
Kiedy przytrzymasz blok:
Kiedy jest poniżej 70% zdrowia zaczyna się leczyć za cene % paska mocy na sekunde.

Kiedy jest blisko krwawiącego przeciwnika:
Za każde krwawienie Blade generuje 7% mocy na sekunde

Pasywne:
Kiedy walczy przeciwko międzywymiarowym przeciwnikom to ma zwiększony atak i zmniejsza im szanse na aktywacje umiejętności o 40%.
Usuwa Debuffy, im więcej ma mocy tym szybciej je usuwa.

Blok w odpowiednim czasie(Parry):
Powoduje krwawienie.

1 special:
Powoduje krwawienie.

2 special:
Ten atak ma zwiększone szanse na bycie krytycznym.
Każde krytyczne obrażenie powoduje krwawienie. Każde krwawienie generuje 8% mocy.

3 special:
Powoduje 3 krwawienia.
70% szans na zestunnowanie przeciwnika.

Moja ocena postaci:
do ataku 10/10
do obrony 4/10

Offline

#18 2017-11-01 20:35:40

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
WindowsChrome 61.0.3163.100

Odp: Skill-Postacie wyszkolone do walki

Thor(Ragnarok)   GachaChasePrize_256x256_thor_ragnarok.png

Signature Ability(dubel):
Po 3 specialu przez pewien czas ma 40% szans na to, że przy kontakcie fizycznym przeciwnik otrzyma efekt Shock.
Kiedy założy Shock to jest 16% szans na to, że zestunnuje to przeciwnika i 40% szans na to, że założy na przeciwnika Armor Break.
Każdy Shock zmniejsza szanse na aktywacje umiejętności przeciwnika o 15%.

Dar Bogów:
Aktywuje się co 40 ciosów na pasku Combo lub kiedy zostanie uderzony 20 razy.
Ładuje pasek mocy na maksa. Kiedy zostanie uderzony specialem to traci to ładowanie mocy. Nie można zmniejszyć szansy na aktywowanie tego i Thor nie zdobywa mocy kiedy podczas tego ładowania mocy zostanie uderzony specialem.

Kiedy przeciwnik wykonuje Intercept:
Ma 30% szans na wykonanie Auto-Block. Ta Umiejętność moze wywołać Parry.

Kiedy przeciwnik wykona atak, który zestunnuje Thora:
Automatycznie zadaje 250% obrażeń z tego ataku przeciwnikowi, jeżeli ten przeciwnik ma Armor Break.

1 special:
45% szans na zestunnowanie przeciwnika, 100% kiedy Thor ma combo powyżej 40.

2 special
Wywołuje efekt Armor Break
3 special
Zakłada na przeciwnika efekt Shock. Special może zadać maks 20% maksymalnego zdrowia przeciwnika.

Moja ocena postaci:
do ataku 6/10
do obrony 2/10

Offline

#19 2017-12-10 18:37:57

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
WindowsChrome 62.0.3202.94

Odp: Skill-Postacie wyszkolone do walki

Taskmaster   Taskmaster.png
Signature Ability(dubel):
pasywne:
Wydłuża efekt Concussion
Za każdym razem gdy udaje mu się wykonać Exploit nakłada na przeciwnika efekt Concussion, który zmniejsza szanse na aktywacje na umiejętności na 6 sekund i odnawia aktywne Concussion aktywowane w ten sposób.
Jeżeli założy na przeciwnika 5 Concussion to wymienia je na 1 pasywny efekt, który zmniejsza szanse na aktywacje na umiejętności na 15 sekund, efekt ten liczy się jak 5 debuffów nma inne umiejętności Taskmastera i usuwa timer pomiędzy załączeniem Exploit. Kiedy ten efekt jest aktywny Taskmaster nie załącza Concussion.

Fotograficzny reflex-Pasywne:

Każdy różny atak, który przeciwnik wykona  zmniejsza szanse na aktywacje jego ofensywnych umiejętności o 10% i zwiększa Block Proficiency Taskmastera też o 10%.
Każdy różny atak, który Taskmaster wykona zmniejsza u przeciwnika szanse na aktywacje jego defensywnych umiejętności o 10%
Kiedy zostanie uderzony specialem, powyższe efekty się resetują.

Exploit-Pasywne:

Taskmaster widzi słabe punkty w ostatnim ataku, który przeciwnik wykonał i wykorzystuje wykonując dokładnie ten sam atak w ciągu 10 sekund.
Wykonane tego zadaje dodatkowe obrażenia
Atak, który wykona Exploit nie ma prawa aktywować Evade i Auto-Block.
Kiedy Exploit zostanie wykonany, kolejny będzie można wykonać 5 sekund później.

Nauka technik przeciwnika-Pasywne:
Każdy debuff na Taskmasterze zmniejsza moc kolejnego Debuffa o 10%.
Kiedy dojdzie do 100% Taskmaster staje się odporny na Debuffy.

Mocny atak:
Kiedy na wykonanie Exploita musisz czekać 5 sekund to mocny atak sprawia, że ten timer się kończy.
Jeżeli Taskmasterowi aktywował się Exploit Weakness 1 sekundę temu lub Exploit Weakness'em jest Mocny atak to kiedy przeciwnik go zaatakuje to taskmaster robi Evade w ciągu 1 sekundy ładowania mocnego ataku.

1 special
Powoduje krwawienie na 5 sekund, które zadaje obrażenia w czasie, których ilośc zwiększa im więcej przeciwnik miał Debuffów na sobie podczas walki. Max 10.
Ten atak ma zwiększone obrażenia im więcej przeciwnik albo Tasmaster mają Buffów.
2 special
Powoduje Armor Break trwające 10 sekund. Moc tego zwiększa się im więcej przeciwnik miał buffów w tej walce.Max 10.
Ten atak ma zwiększone obrażenia im więcej przeciwnik albo Tasmaster mają Deuffów.
3 special
Jeżeli podczas tego jest aktywowany Exploit Weakness to od razu zostaje aktywowany i zadaje dodatkowe obrażenia.
Powoduje krwawienie na 5 sekund, które zadaje obrażenia w czasie, których ilośc zwiększa im więcej przeciwnik miał Debuffów na sobie podczas walki. Max 10.
Powoduje Armor Break trwające 10 sekund. Moc tego zwiększa się im więcej przeciwnik miał buffów w tej walce.Max 10.
Ten atak ma zwiększone obrażenia im więcej przeciwnik albo Tasmaster mają Deuffów.

Moja ocena postaci:
do ataku 7/10
do obrony 3/10

Offline

#20 2018-02-01 14:24:25

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
WindowsChrome 63.0.3239.132

Odp: Skill-Postacie wyszkolone do walki

Killmonger portrait_killmonger.png

1 czesc opis postaci:

Signature Ability(dubel):
Pancerz z Vibranium aktywuje Reverberation na 8 sekund, zadając obrażenia kiedy zostanie uderzony albo zablokuje atak. Ilość obrażeń zależy od ilości mocy w danym momencie.Potem przez 8 sekund nie może aktywować Reverberation.

Pasywne:
Ma Critical Resistance w jego statystykach.
Na początek walki Pancerz z Vibranium aktywuje Armora i otrzymuje 15% brakującej mocy za każdym razem gdy otrzymuje Debuffa.Pancerz z Vibranium jest wyłączony gdy ma Armor Break.

Każdy atak:
Uderzenie przeciwnika, który wstaje po otrzymaniu speciala aktywuje True Strike na 16 sekund.

Krytyczne obrażenia:
80% szans na wywołanie krwawienia u przeciwnika

1 special
Otrzymuje 2 Counterpunch Charge na 15 sekund, każdy powoduje, że gdy Killmonger blokuje atak przeciwnika stunuje go na 0.75 sekund za cene 1  Counterpunch Charge.

2 special
Pancerz z Vibranium aktywuje 3 indestructible Charge. 1 charge jest używany aby zignorować obrażenia.

3 special:
Jeżeli podczas walki Killmonger aktywował 15 lub więcej krwawień to aktywuje krwaienie za każde krwawienie użyte podczas tej walki.Efekt może być aktywowany tylko 1 raz podczas walki.

Moja ocena postaci:
do ataku 8/10
do obrony 6/10

Offline

#21 2018-06-06 22:58:46

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
WindowsChrome 66.0.3359.181

Odp: Skill-Postacie wyszkolone do walki

Masacre  


Signature Ability(dubel):
Każdy atak:

Kiedy przeciwnik nie Debuffów na sobie to Masacre otrzymuje zwiększone otrzymywanie mocy i zwiększoną szansę na Krytyczne Obrażenia.

Flammable-Pasywne:
Za każdym razem gdy uderzając kijem zada krytyczne obrażenia, uderzy blok lub uderzy przeciwnika z podpaleniem to zapala tego kija.Otrzymując Ignition Charge na 10 sekund.
Kiedy ma 10 Ignition Charge to usuwa je i podpala kij, co trwa 16 sekund.
Kiedy kij się pali nie może zdobyć Ignition Charge
Uderzenia kijem, które krytyczne, zadaje jeszcze dodatkowe obrażenia energetyczne ilośc zwiększonych obrażeń wzrasta wraz z liczbą Ignition Charge.

Podpalony kij-Pasywne:
Każdy atak kijem podpala przeciwnika na 5 sekund.
Podpalenie trwa dłużej o 1 sekundę za każde podpalenie na przeciwniku do maksimum 5 sekund.
Jeżeli przeciwnik jest odporny na podpalenie to zadaje dodatkowe obrażenia.
Zdobywa moc kiedy uderza w blok tak jakby uderzał normalnie przeciwnika.

Kiedy zablokowany:
Kiedy przeciwnik ma debuffa to przeciwnik ma zmniejszoną szansę na aktywowanie defensywnej umiejętności
Ataki kijem mają Block Penetration, który zwiększa obrażenia po bloku, kiedy kij się pali obrązenia te są dwukrotnie większe.

Mocny atak:
Każde uderzenie kijem podpalonego przeciwnika zwiększa Ignition Charge.

1 special:
Pierwsze uderzenie zakłada na przeciwnika Disoriented Debuff, który zmniejsza szansę na aktywowanie defensywnej umiejętności i Block Proficiency o 50% na 12 sekund odnawiając Debuffy od podpalenie i dydłużając czas trwania podpalenia.
Maczeta wywołuje krwawienie na 12 sekund.

2 special:
Ma zwiększony atak kiedy atak jest blokowany
Jezeli uderzy w blok to otrzymuje evade na 0,75 sekund.

3 special
Podpala przeciwnika na 20 sekund

Offline

#22 2018-08-27 21:58:37

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
WindowsChrome 68.0.3440.106

Odp: Skill-Postacie wyszkolone do walki

Korg  

Signature Ability(dubel):
Kiedy Rock Shield jest aktywne i Korg jest uderzony  Średnim, Mocnym lub specjalnym atakiem to zadaje przeciwnikowi daną ilość obrazeń. Umiejętność nie aktywuje się kiedy przeciwnik zadaje Energetyczne ataki, a Mutanci otrzymują 25% mniej obrażeń.
Kiedy Rock Shield jest aktywne Korg ma szansę na to że usumoe Debuffy i otrzyma Rock Shield za każdy usunięty Debuff.

Pasywne:
Odporność na Krwawienie, Shock.
Ma zwiększoną odporność na ataki krytyczne, ale przy okazji zmniejszoną odporność na ataki energetyczne.

Crowd Excitement:
Tłum szaleje kiedy pojawia się Miek podczas kiedy Korg blokuje atak zwiększając Crowd Excitement o 1 na 20 sekund.Dodatkowy 1 otrzymuje kiedy wykona Parry. Maksymalnie może być 4 Crowd Excitement.
Kiedy przeciwnik wykona evade lub dexterity Crowd Excitement rośnie o 2 na 20 sekund.
Kiedy Crowd Excitement osięgnie 4 to Korg otrzymuje status Unstoppable i jego ataki są nie do zablokowania na 2,5 sekundy.

Mocny atak:
Zamienia wszystkie Crowd Excitement na Armor Break na 8 sekund dla przeciwnika.

Passive – Rock Shield:
Zaczyna walkę z 9 Rock Shield, które są usuwane za każdym razem gdy zostanie uderzony. Dodatkowy 1 jest usuwany, gdy jego atak z daleka(średni atak) jest przerwany przez lekki atak(intercept). Kiedy przeciwnik wykona 3 special wszystkie Rock Shield zostają usunięte.
Kiedy Rock Shield jest aktywne przeciwnik nie może zadać więcej niż 40% swojego ataku. 3 special nie może zadać więcej niż 120% swojego ataku.
Kiedy wszystkie Rock Shield są usunięte to Korgowi zajmuje 7-10 sekund na odnowienie go. Jezeli został usunięty przez 3 special to odnowienie go zajmuje 3 razy więcej czasu.Za każdym razem gdy odnawia Rock Shield zaczyna z 1 mniej Rock Shield.


1 special:
Przeciwnik nie może wykonać Evade na tym ataku.
Ten atak jest nie do zablokowania kiedy Crowd Excitement jest większy niż 1.

2 special:
Zwiększa Korgowi atak na 2,5 sekundy jeżeli zadaje obrażenia nie do zablokowania.
Wywołuje Krwawienie na 8 sekund.

3 special:
Crowd Excitement rośnie o 9 na 20 sekund.

Offline

#23 2018-11-08 02:32:17

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
WindowsChrome 70.0.3538.77

Odp: Skill-Postacie wyszkolone do walki

Ægon  

Signature Ability(dubel):
Na koniec walki dodaje % swojego Combo do Niekonczącego się Combo do maksymalnie 999. Jego umiejętności korzystające z Combo, będą dodawały te nieskończone Combo.

Pasywne:
Posiada 0% szans na krytyczne obrażenia. Im więcej ma Combo tym zwiększa szanse na krytyczne obrażenia.
Każde zwiększenie szansy na krytyczne obrażenia nie pochodzące z jego umiejętności zamienione są na krytyczne obrażenia.

Pasywne-Diamentowa Forma:
Podczas Diamentowej Formy jest odporna na Stun, Krwawienie, Trucizne, Podpalenie, Shock, Frostbite, Fatigue, Concussion i Exhaustion.
Parry daje jej buffa Prowess.
Kiedy wchodzi w formę diamentową wszystkie jej Prowess zamienia na Indefinied Prowess zwiększa ich moc.W Diamentowej Formie może mieć maksymalnie 5 Prowess.
Ma szanse na Perfect Block
Ma zwiększony Armor
Ulepszony Blok
Zwiększone Physical Resistance.
Ma zwiększoną odporność na krytyczne obrazenia
Przeciwnik ma zwiększone krytyczne obrazenia

Pasywne-Combo Meter:
Im więcej ma Combo to otrzymuje kolejne umiejetności:
5 uderzeń: Krytyczne obrażenia mają 40% szans aby usunąć 1 Debuffa.
10 uderzeń: Im większe ma Combo tym większe zadaje krytyczne obrażenia.
20 uderzeń: Kiedy przeciwnik wykonuje Evade, aktywuje Combo Shield(Kiedy zostaje uderzony nie traci Combo) na 5 sekund i ma 45% szans aby być Unstoppable na 2 sekundy.
30 uderzeń: Może zadawać krytyczne obrażenia nawet jeśli przeciwnik blokuje.
50 uderzeń: Kiedy ładuje Heavy otrzymuje efekt Unstoppable na 1 sekunde. Nie może być aktywowane kiedy ta umiejętność ma Cooldown.
75 uderzeń: Przeciwnik ma słabszy blok kiedy Ægon  zadaje krytyczne obrażenia.
100 uderzeń: Krytyczne obrażenia usuwają 1 Debuffa.
150 uderzeń: Krytyczne obrażenia dają mu True Accuracy na 0,75 sekund.
200 uderzeń:Krytyczne obrażenia ignorują Physical Resistance
300 uderzeń: Krytyczne obrażenia aktywują 1 furie na 1 sekunde. W jednym momencie może ich być max 3.
500 uderzeń: Krytyczne obrażenia sprawiają że przy następnym ciosie usuwa szansę na aktywowanie defensywnej umiejętności przeciwnika.
750 uderzeń: Krytyuczne obrażenia sprawiają że Aktywuje Unstoppable i Combo Shield na 1,5 sekund.
1000 uderzeń: Krytyczne obrażenia sprawiają że następny cios będzie nie do zablokowania. 

Kiedy ładuje mocny atak:
Aktywuje Combo Shield i nie może stracić więcej niż 5% zdrowia od jednego źródła(poza specialami) przez 6 sekund
Kiedy ta umiejętność się skończy to wchodzi w Cooldown na 15 sekund.
Zaatakowanie Mocnym Atakiem skróci Cooldown o 3 sekundy.

Kiedy atakowany:
Ma szanse na aktywacje Fury. Otrzymuje dodatkową Furie za każde 50 ciosów w Combo i odnawia wszystkie Fury. W jhednym momencie może być max 6 Furii.

2 special
Wywołuje Krwawienie na przeciwiku na 6 sekund. Im większy ma Combo tym więcej obrażeń to krwawienie zadaje obrażeń. DO maksymalnie 60 uderzeń.

3 special
Wywołuje Stun na 1 sekunde. Długość trwania rośnie 0,10 sekund za każdy cios w Combo. Do maksymalnie 7 sekund.

Offline

#24 2018-12-13 18:30:51

Danger
Administrator
Dołączył: 2017-04-24
Liczba postów: 163
WindowsChrome 70.0.3538.110

Odp: Skill-Postacie wyszkolone do walki

Night Thrasher  


Signature Ability(dubel):
Mocny Atak ma szanse na to żeby założyć Taunta. Im więcej przeciwnik ma Gadget Debuffów tym większą szanse ma na to.
Uderzanie przeciwnika który taunta za pomocą deskorolki daje Night Thrasherowi Fury, który się nie kończy. Może mieć maksymalnie 10 takich Fury. Kiedy zostanie powalony na ziemie to traci te furie.
Kiedy zostanie powalony na ziemie ma szanse na to aby usunąć wszystkie debuffy.

Pasywne:
Odporność na podpalenie i zwiększone Physical Resistance.
Im więcej przeciwnik ma Debuffów tym więcej zadaje krytycznych obrażeń.
Parry i sukcesywne unikniecie ataku daje 5% mocy jeśli ma mniej niż 1 pasek mocy.

Ataki deskorolką:
Mają pasywny True Strike.

Kiedy powali przeciwnika:
Odnawia mu wszystkie Gadget Debuffy.

1 special
Wywołuje Shock.
Jeżeli ten special jest wykonany po lekkim ataku zamiast Shocku zmniejsza szanse na aktywacje defensywnej umiejętności o 50% i zmniejsza Block Proficiency o 50% na jakiś czas.
Jeżeli ten special jest wykonany po średnim ataku zamiast Shocku podpala przeciwnika.

2 special
Daje Precision na 10 sekund. Im więcej przeciwnik ma różnych debuffów tym bardziej zwiększa szanse na krytyczne obrażenia

3 special
Zakłada na przeciwnika Debilitate, który wydłuża wszystkie debuffy przeciwnika o 75% na 45 sekund.
Odnawia mu wszystkie Gadget Debuffy i je wydłuża.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
fic2019 - aphraworlds - tarcza - mike - myosotis-rpg